henkjan2016
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 24 oktober 2016
Laatste bezoek: 18 maart, 06:27 uur
Aantal stemmen: 504
Gemiddelde: 3,90
Standaardafwijking: 0,54
Aantal berichten: 29
Top 10 albums
- 2. The Cure - Disintegration (1989)
- 3. dEUS - In a Bar, Under the Sea (1996)
- 4. Marillion - Script for a Jester's Tear (1983)
- 5. Tears for Fears - The Seeds of Love (1989)
- 6. Massive Attack - Mezzanine (1998)
- 7. Marc Almond - The Stars We Are (1988)
- 8. Amy Macdonald - This Is the Life (2007)
- 9. Cracker - The Golden Age (1996)
- 10. Queen - Jazz (1978)
Top 10 artiesten
- 1. Marillion
- 2. dEUS
- 3. Radiohead
- 4. Smashing Pumpkins
- 5. Placebo
- 6. Thé Lau
- 7. De Dijk
- 8. Roberto Jacketti & The Scooters
- 9. Daniël Lohues
- 10. Tracy Chapman
Recente stemmen
- 3,5Nits - Tree House Fire (2024) geplaatst: 19 januari, 11:07 uur
- 3,0Green Day - Saviors (2024) geplaatst: 19 januari, 11:07 uur
- 4,0Neal Morse - The Restoration (2024)
Alternatieve titel: Joseph: Part Twogeplaatst: 14 januari, 19:42 uur - 3,5Ryan Adams - Star Sign (2024) geplaatst: 6 januari, 09:13 uur, stem was: 3,0
- 3,0Ryan Adams - Sword & Stone (2024) geplaatst: 5 januari, 16:46 uur
- 3,5Fish - Internal Exile (1991) geplaatst: 17 december 2023, 09:52 uur, stem was: 3,0
- 3,0Jannes - Liefde Is Meer (2023) geplaatst: 11 december 2023, 13:35 uur
- 4,0Sue the Night - Susanne and the Sad Sunset Disco (2023) geplaatst: 22 oktober 2023, 10:20 uur
- 4,0Pip Blom - Bobbie (2023) geplaatst: 22 oktober 2023, 08:53 uur
- 3,5Rick Astley - Are We There Yet? (2023) geplaatst: 13 oktober 2023, 10:30 uur