MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500

zoeken in:
Onweerwolf
Oh en gaan we allemaal dit jaar ook even stemmen op 'Painting' van Atmosphere? Vorig jaar haalde 'ie het bijna dus dit jaar een gouden randje aan de V500 moet kunnen lukken toch?

Hij staat sowieso in mijn lijst. Niet de enige Atmosphere-notering, zeg ik alvast.

Onweerwolf schreef:
Oh en gaan we allemaal dit jaar ook even stemmen op 'Painting' van Atmosphere? Vorig jaar haalde 'ie het bijna dus dit jaar een gouden randje aan de V500 moet kunnen lukken toch?

Sowieso, Painting is hét gouden eerbetoon aan onze goldenboy R&P

Luitjes, het komt er weer aan!

Ik kan hier een hééééél verhaal neerpennen natuurlijk, maar dit maakt het een stuk makkelijker:

LEESVOER VERRUKKELIJKE 500 2019

Kerndata:

V500 : vrijdag 29 november t/m zondag 1 december
Stemfinaledag (Sluiting inschrijving): zaterdag 9 november

PrePush 500: vr. 11 oktober t/m zondag 13 oktober -> insturen uiterlijk dinsdag 8 oktober. hoe de prepsuh werkt staat in de link.

Dus kom maar weer op met jullie bijdrages:

Arrie freitzen Corporal Clegg GrafGantz ArthurDZ Arno El Ninjo Teunnis Dwejkk_ Misterfool Casartelli Dungeon jasper1991
Outlaw104 AOVV jordidj1 herman Bardt1980 hoi123 stoepkrijt aERodynamIC Don Cappuccino The_CrY Snoeperd Co Jackso The Eraser laxus11 kobe bryant fan Frejarius JoaMuse Ralph. Edgar18 arcade monkeys 2MY Stefan1979 Rvdz HugovdBos bashaan67 EttaJamesBrown Johnny Marrissey Gebruiker43757 Simon77 stickyfish Lukas titan Gretz Dim Salvadore vigil Cor deric raven bennerd ariedirk heicro Ward Nicolage Rico cosmic kid Ploppesteksel nelis wvv89 tangmaster johannesA jellorum van elst pauljojo Noordpool Titmeister Alicia Robbie34 berken dynamo d blur8 Sander14 Koenr TEQUILA SUNRISE Telamon thetinderstick WhyNotSmile fatima likeahurricane LucM gherdt brt FRNKY ohmusica stardust_be Wickerman Poa Lying Mouth Mjuman Forza musician trebremmit rkdev dumb_helicopter sj0n88 Poles Apart gerre BeatHoven philtuper Sparks Slowgaze Rudi S pim556 teus Bert Wasbeer johan de witt Rogyros zaaf Tonio panjoe DjFrankie Gringo_m legian Spiritwalker angelin Ataloona fabrice Wallie1985 B.Robertson judgepaddy Jester Venceremos Brunniepoo Masimo BuzzLightyear Grizzly Bear Gyzzz namsaap Flipm0de nedbed Marjet frolunda jeb777 Poepgezicht Martial niels94 wibro Scorpion_21 nico1616 adri1982 Metropolis Screenager Tom. Bravejester SirPsychoSexy Mathough Sfeermaker luigifort 1980Joost Johnny Marr Funky Bookie viking1 AstroStart Lontanovicolo Superbitch Manfield El Stepperiño Finidi sokra Spikky7 mauricedegier Santos 50tracks Erwin.c Vento Vivimus Lura Jelle78 Frenz zalwelnikszijn! Echo01 spinout Bonk gigage Tomio Minneapolis MDRAIJER WoNa Kimmyboy PaulKemp48 Riesdude catchup Henri-S jetstreamer Franck Maudit Jaep brandos Tom Traubert Mendax Cellulord hrmnbstr 123poetertjes E40 Joezer49263 Grecio Erwin72 Nicolaib88 BBeukers Verweggistan Jupiter Benos ElPatron IMPULS E-Clect-Eddy orbit Marty McFly J.J. Wever PUbu MusicFreak Mastroianni Mart Jan Wessels starsailor Grafmat mjk87 Sjaakspeare andré

Taggen is gebeurd a.d.h.v. deelname of interesse uit het verleden. Wil je niet langer getagd worden: stuur me een PB, dan haal ik je uiteraard van de lijst!

Nog even voor de luie klikker (en ter herinnering), de regels voor de Pre Push:
1- Het nummer mag vorig jaar NIET in de Verrukkelijke 500 gestaan hebben. Controleer HIER of jouw tip aan deze regel voldoet: De Verrukkelijke 500 2018 - De gehele lijst - wallofsound.actieforum.com
2- Je mag 1 nummer per band of artiest pushen.
3- Je mag in totaal maximaal 20 minuten aan muziek selecteren. Of je dat wilt verdelen over 2 (minimum aantal) of meerdere nummers is helemaal aan jou.
4- Inzenden kan tot en met zondag 1 oktober
5- Wil je je keuzes kracht bij zetten: Stuur dan een gepassioneerde motivatie. Niet verplicht, maar wel zo leuk, want we lezen ze allemaal voor tijdens de uitzending!
6- Stuur je tips naar: mailto: [email protected]
En ja, de ervaring leert dat nummers via deze Pre Push net het zetje krijgen om de V500 te halen.

Onweerwolf
Grafmat schreef:
Luitjes, het komt er weer aan!

Gewoon niet getagged. Ik luister nooit weer.

Oh echt....? Jemig, wat slecht. Morgen zet ik je in de lijst...!

Onweerwolf schreef:
De Verrukkelijke 500 - Editie 2018
En voor wie zich afvraag wat er vorig jaar in de V500 stond (en dus niet aangevraagd mag worden), is daar OWW die daar vorig jaar een handig overzicht van gemaakt heeft.

Oh, en had ik al #stemnellyv500 gezegd? 123poetertjes

We hebben alweer een heel mooi aantal lijstjes binnen voor de PrePush 500, de tip-uitzending. MuMe-ers die vorig jaar meegedaan hebben , maar waar ik nu nog geen lijstje van heb ontvangen...:

Teunnis, zaaf, 123poetertjes, Gretz

Ik hoop uiteraard nog op jullie lijst. En die van Onweerwolf, want die durf ik vanaf nu nooit meer niét te taggen; al had je de prePush vorig kennelijk laten lopen, Onweerwolf... Foei!

zaaf
Grafmat schreef:
We hebben alweer een heel mooi aantal lijstjes binnen voor de PrePush 500, de tip-uitzending. MuMe-ers die vorig jaar meegedaan hebben , maar waar ik nu nog geen lijstje van heb ontvangen...:

Teunnis, zaaf, 123poetertjes, Gretz

Ik hoop uiteraard nog op jullie lijst. En die van Onweerwolf, want die durf ik vanaf nu nooit meer niét te taggen; al had je de prePush vorig kennelijk laten lopen, Onweerwolf... Foei!
als t goed is heb je die van mij wel. vanmiddag verzonden.

Vanavond om 20.00 uur begint de eerste avond van een weekend vol met Tips voor de Verrukkelijke 500. #PrePush500
Vanaf 20.00 uur DJ Sokra en vanaf 21.30 uur Ard (Grafmat) en Roche.
Natuurlijk op orinocoradio.nl

Shit, heb echt weinig tijd dit weekend. Zal proberen mee te luisteren!

Above The Clouds werd al gedraaid zag ik. Love ❤️

Dim
De nummers die op de eerste avond voorbijkwamen:

PrePush500_2019

Dim schreef:
De nummers die op de eerste avond voorbijkwamen:

PrePush500_2019

Bedankt! Wanneer begint de pre push vandaag?

Dim
AstroStart schreef:
(quote)

Bedankt! Wanneer begint de pre push vandaag?

20.00

Hoe hoog zal Venice Bitch binnenkomen?

oe, Tim

De 1ste 300 staan inmiddels in volgorde, nu de rest nog

Johnny Marrissey schreef:
Hoe hoog zal Venice Bitch binnenkomen?

Top 80, net als de Ladder

Dim
De lijst is aangevuld met de nummers van de zaterdag.

PrePush500_2019

Let op. De uitzending begint vandaag al om 15.00.

zaaf
Dim schreef:
De lijst is aangevuld met de nummers van de zaterdag.

PrePush500_2019

Let op. De uitzending begint vandaag al om 15.00.
kijken hoe vaak mijn prepush van gisteren wordt overgenomen.

Ik ben vandaag aanwezig! Johnny Marr, Gretz en zaaf ook toch?

zaaf
deels

jordidj1 schreef:
Ik ben vandaag aanwezig! Johnny Marr, Gretz en zaaf ook toch?

Jup, deels.

Probs voor diegenen die Bags , bad guy, Fade Way en Angels hebben genomineerd!

Gretz schreef:
Probs voor diegenen die Bags , bad guy, Fade Way en Angels hebben genomineerd!

Thanks ?
Bags is tot dusver mijn favoriete song van 2019. Komt hoog mijn V500 binnen!

AstroStart schreef:

Bags is tot dusver mijn favoriete song van 2019. Komt hoog mijn V500 binnen!

Staat ook in mijn voorlopige top 5 van 2019. Dat is uiteraard genoeg voor een notering in m'n V500-lijstje

Is het gezellig? Kom er zo aan xxx

jordidj1 schreef:
Is het gezellig? Kom er zo aan xxx

KOm chat xx
cc Johnny Marr

Gast
geplaatst: vandaag om 00:17 uur

geplaatst: vandaag om 00:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.