MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #13

zoeken in:

kuifenco
Beste MuMers:

Voorstel. Als je een hoesafbeelding hier toe voegt, hang er dan gelijk effe een vette link onder. Die is te vinden in de adresbalk boven het betreffende album. Dat kopiëren en klaar is kees. Zo gepiept dus. Fijne service voor je mede-users want die kunnen dan verder uitvogelen om welk muziekgenre het draait en hoe de reacties zijn bij het album. Als de titel van het album en de naam van de band/muzikanten op de hoes onduidelijk is, dan is dat probleem ook met zo'n link opgelost. En het ziet er kek uit wat de layout van dit topic betreft. Redenen genoeg, dacht ik zo. (Een klikbare hoes middels een superlink kan natuurlijk ook. Maar niet iedereen beheerst die truc). Nuff said. Merci.

https://www.musicmeter.nl/album/82168

Oxbow - King of the Jews (1991)

en dan ook nog 300, klikbare hoes, wow, service!

kuifenco

Franck Maudit
kuifenco schreef:
Beste MuMers:

Voorstel. Als je een hoesafbeelding hier toe voegt, hang er dan gelijk effe een vette link onder.

Dit kan je echt niet eisen/vragen. Ik wil gerust de artiest en de naam van het album toevoegen wanneer die niet in de hoes zijn opgenomen maar verder is het toch best oké? We delen hetgeen we beluisteren - verder niets. Indien je écht wil weten wat iemand beluistert -zonder bijkomende informatie achter te laten- kan je makkelijk zoeken op de 'afbeelding'.

Mijn nummer twee van vorig jaar, weer eens opgezet omdat het boek van Willy Vlautin gisteren gekozen werd tot boek van maand. U zult nu misschien denken, wat heeft Willy Vlautin dan met John Blek te maken? Willy is een groot fan van John (echte naam John O'Connor), vandaar. Bovendien heeft John zowel in het voorprogramma van The Delines als van Richmond Fontaine gestaan.
https://johnblek.com/wp-content/uploads/2017/06/John_Blek_Catharsis_Vol-1.jpg
John Blek - Catharsis, Vol. 1 (2017)

kuifenco
Franck Maudit schreef:
Dit kan je echt niet eisen/vragen.

Ik doe niet het één noch het ander. Het is een totaal niet verplichtend vóórstel. Geen zin erin? Dan leg je het gewoon naast je neer. Simple as that!

kuifenco
Haha, zo kan het ook! Venceremos

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:34 uur

geplaatst: vandaag om 13:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.