mee606
Geslacht: Vrouw
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 30 november 2006
Laatste bezoek: 26 oktober 2017, 00:22 uur
Aantal stemmen: 28
Gemiddelde: 4,12
Standaardafwijking: 0,71
Aantal berichten: 4
Aantal toevoegingen: 4
Top 10 albums
- 1. Foo Fighters - The Colour and the Shape (1997)
- 3. Elliott Smith - Either / Or (1997)
- 4. Ryan Adams - Heartbreaker (2000)
- 6. Mark Lanegan - Field Songs (2001)
- 7. Supergrass - Road to Rouen (2005)
- 8. Foo Fighters - In Your Honor (2005)
- 9. Elbow - The Seldom Seen Kid (2008)
- 10. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
Recente stemmen
- 5,0Phoebe Bridgers - Stranger in the Alps (2017) geplaatst: 15 oktober 2017, 19:15 uur
- 5,0Foo Fighters - Wasting Light (2011) geplaatst: 10 april 2011, 10:09 uur
- 5,0Them Crooked Vultures - Them Crooked Vultures (2009) geplaatst: 14 november 2009, 17:16 uur
- 5,0Elliott Smith - Either / Or (1997) geplaatst: 27 mei 2009, 16:45 uur
- 3,5Jackson United - Harmony and Dissidence (2008) geplaatst: 27 mei 2009, 16:42 uur
- 4,5The Tallest Man on Earth - Shallow Grave (2008) geplaatst: 27 mei 2009, 16:36 uur
- 4,5Scott Matthews - Passing Stranger (2006) geplaatst: 27 mei 2009, 16:35 uur
- 5,0Mark Lanegan Band - Bubblegum (2004) geplaatst: 25 januari 2009, 15:28 uur
- 4,0De Staat - Wait for Evolution (2009) geplaatst: 25 januari 2009, 15:27 uur
- 3,0David Grohl - Music from the Motion Picture Touch (1997) geplaatst: 8 mei 2007, 16:35 uur