Lemarac
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 30 januari 2007
Laatste bezoek: 25 juli 2023, 16:46 uur
Aantal stemmen: 51
Gemiddelde: 4,47
Standaardafwijking: 0,66
Aantal berichten: 36
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Top 10 albums
- 1. Opposition - Breaking the Silence (1981)
- 2. The Comsat Angels - Sleep No More (1981)
- 4. The Sound - From the Lions Mouth (1981)
- 5. The Chameleons - Script of the Bridge (1983)
- 6. Wire - Pink Flag (1977)
- 7. Music for Pleasure - Into the Rain (1982)
- 9. Sad Lovers & Giants - Feeding the Flame (1983)
- 10. Asylum Party - Picture One (1988)
Recente stemmen
- 5,0Caravan - If I Could Do It All Over Again I'd Do It All Over You (1970) geplaatst: 25 juli 2023, 16:47 uur
- 4,5Opposition - Promises (1984) geplaatst: 4 april 2023, 16:19 uur, stem was: 3,5
- 5,0Modern Eon - Fiction Tales (1981)
Alternatieve titel: Fiction Tales Plusgeplaatst: 3 februari 2023, 13:51 uur - 3,5The Comsat Angels - 7 Day Weekend (1985) geplaatst: 2 februari 2023, 13:34 uur
- 2,5Modern English - Mesh & Lace (1981) geplaatst: 20 januari 2023, 11:34 uur
- 3,0The Police - Outlandos d'Amour (1978) geplaatst: 19 januari 2023, 10:29 uur
- 4,0Opposition - Intimacy (1982) geplaatst: 17 januari 2023, 15:49 uur, stem was: 4,5
- 3,5Opposition - Empire Days (1985) geplaatst: 17 januari 2023, 15:42 uur
- 5,0Opposition - Breaking the Silence (1981) geplaatst: 17 januari 2023, 15:14 uur
- 5,0The Police - Zenyatta Mondatta (1980) geplaatst: 20 december 2022, 15:05 uur