gerardus
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 11 februari 2007
Laatste bezoek: afgelopen zondag om 22:50 uur
Aantal stemmen: 294
Gemiddelde: 3,90
Standaardafwijking: 0,68
Aantal berichten: 50
Top 10 albums
- 1. John Coltrane - A Love Supreme (1965)
- 2. Alice in Chains - Jar of Flies (1994)
- 4. Nas - Illmatic (1994)
- 5. Tool - Lateralus (2001)
- 6. The Cure - Disintegration (1989)
- 7. Bruce Springsteen - Born to Run (1975)
- 8. Belle and Sebastian - Tigermilk (1996)
- 10. Madvillain - Madvillainy (2004)
Top 10 artiesten
- 1. Madlib
- 2. Steven Wilson
- 3. John Coltrane
- 4. Kendrick Lamar
- 5. Tool
- 6. John Frusciante
- 7. Nas
- 8. Pink Floyd
- 9. The Beatles
- 10. Kino
Rotatielijst
De volgende albums draait deze gebruiker momenteel het meest:
- 1. Het Zesde Metaal - Het Langste Jaar (2024)
- 2. Simple Minds - Empires and Dance (1980)
- 3. London Grammar - Californian Soil (2021)
- 4. Alice in Chains - Jar of Flies (1994)
- 5. George Harrison - All Things Must Pass (1970)
Recente stemmen
- 4,0CZARFACE - Czartificial Intelligence (2023) geplaatst: 22 december 2023, 23:37 uur
- 4,0Maija Sofia - True Love (2023) geplaatst: 22 december 2023, 22:15 uur
- 4,0Amanda Shires - For Christmas (2021) geplaatst: 22 december 2023, 09:42 uur
- 4,0Brad Mehldau - Your Mother Should Know (2023)
Alternatieve titel: Brad Mehldau Plays the Beatlesgeplaatst: 27 november 2023, 21:02 uur - 4,5Fresku - Leren Leven EP (2023) geplaatst: 26 oktober 2023, 21:57 uur
- 4,0Steven Wilson - The Harmony Codex (2023) geplaatst: 6 oktober 2023, 23:09 uur
- 4,5Sufjan Stevens - Javelin (2023) geplaatst: 6 oktober 2023, 23:03 uur
- 4,0Froukje - Uitzinnig (2022) geplaatst: 15 september 2023, 23:08 uur
- 3,5Froukje - Licht en Donker (2021) geplaatst: 15 september 2023, 22:54 uur
- 4,0London Grammar - If You Wait (2013) geplaatst: 3 augustus 2023, 16:07 uur, stem was: 3,5