Hydraman
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 9 december 2007
Laatste bezoek: vandaag om 01:07 uur
Aantal stemmen: 106
Gemiddelde: 4,13
Standaardafwijking: 0,56
Aantal berichten: 12
Top 10 albums
- 1. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973)
- 2. Pink Floyd - The Wall (1979)
- 3. Pearl Jam - Ten (1991)
- 4. Amanda Marshall - Amanda Marshall (1996)
- 5. Marillion - Clutching at Straws (1987)
- 6. Marillion - Script for a Jester's Tear (1983)
- 7. Marillion - Misplaced Childhood (1985)
- 8. Dire Straits - Brothers in Arms (1985)
- 10. Simple Minds - New Gold Dream (81-82-83-84) (1982)
Recente stemmen
- 4,5Radiohead - OK Computer (1997) geplaatst: 17 oktober 2015, 23:16 uur, stem was: 4,0
- 5,0Simple Minds - New Gold Dream (81-82-83-84) (1982) geplaatst: 17 oktober 2015, 23:12 uur, stem was: 4,5
- 5,0Marillion - Clutching at Straws (1987) geplaatst: 17 oktober 2015, 23:12 uur, stem was: 4,0
- 4,5Laura Jansen - Elba (2013) geplaatst: 17 oktober 2015, 23:06 uur, stem was: 4,0
- 4,0M83 - Hurry Up, We're Dreaming (2011) geplaatst: 24 februari 2012, 23:32 uur
- 5,0Supertramp - Crime of the Century (1974) geplaatst: 19 februari 2012, 22:06 uur, stem was: 4,5
- 3,5deadmau5 - Random Album Title (2008) geplaatst: 19 februari 2012, 22:04 uur
- 5,0Marillion - Misplaced Childhood (1985) geplaatst: 19 februari 2012, 22:02 uur, stem was: 4,5
- 3,0Alexandra Stan - Saxobeats (2011) geplaatst: 19 februari 2012, 21:59 uur
- 4,0Robbie Robertson - Robbie Robertson (1987) geplaatst: 7 november 2009, 14:30 uur