icicle
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 24 juli 2005
Laatste bezoek: 3 oktober 2015, 20:37 uur
Aantal stemmen: 98
Gemiddelde: 4,23
Standaardafwijking: 0,45
Aantal berichten: 0
Aantal toevoegingen: 2
Top 10 albums
- 1. Sonic Youth - Daydream Nation (1988)
- 2. Ride - Nowhere (1990)
- 3. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
- 4. The Waterboys - This Is the Sea (1985)
- 5. Pixies - Doolittle (1989)
- 6. Joy Division - Closer (1980)
- 7. Buffalo Tom - Let Me Come Over (1992)
- 8. Joy Division - Unknown Pleasures (1979)
Recente stemmen
- 4,5The Jezabels - Prisoner (2011) geplaatst: 29 oktober 2011, 20:38 uur
- 4,5The Boxer Rebellion - Live in Tennessee (2011) geplaatst: 28 augustus 2011, 20:51 uur
- 4,0I Like Trains - He Who Saw the Deep (2010) geplaatst: 21 oktober 2010, 19:38 uur
- 4,5The National - High Violet (2010) geplaatst: 5 juni 2010, 11:40 uur
- 4,5There Will Be Fireworks - There Will Be Fireworks (2009) geplaatst: 11 december 2009, 21:26 uur, stem was: 4,0
- 4,0We Were Promised Jetpacks - These Four Walls (2009) geplaatst: 31 oktober 2009, 11:15 uur, stem was: 3,5
- 4,0The Twilight Sad - Forget the Night Ahead (2009) geplaatst: 31 oktober 2009, 11:13 uur
- 4,5The Smiths - The Sound Of (2008) geplaatst: 30 juni 2009, 19:22 uur
- 4,0Redjetson - New General Catalogue (2005) geplaatst: 29 juni 2009, 20:45 uur
- 4,0Pg.lost - It's Not Me, It's You! (2008) geplaatst: 29 juni 2009, 20:45 uur