panzermeyer
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 2 juli 2009
Laatste bezoek: 14 januari 2010, 09:51 uur
Aantal stemmen: 12
Gemiddelde: 4,46
Standaardafwijking: 0,48
Aantal berichten: 6
Top 10 albums
- 1. Guns N' Roses - Appetite for Destruction (1987)
- 3. Rolling Stones - Exile on Main St. (1972)
- 4. Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
- 5. The Beatles - Revolver (1966)
- 6. The Rolling Stones - Sticky Fingers (1971)
- 7. AC/DC - Dirty Deeds Done Dirt Cheap (1976)
- 9. Jeff Beck - Truth (1968)
Recente stemmen
- 4,5The Rolling Stones - Sticky Fingers (1971) geplaatst: 16 december 2009, 20:51 uur
- 5,0Rolling Stones - Exile on Main St. (1972) geplaatst: 16 december 2009, 20:46 uur, stem was: 4,5
- 4,0Nas - Illmatic (1994) geplaatst: 11 december 2009, 15:27 uur
- 4,0Izzy Stradlin - Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds (1992) geplaatst: 10 juli 2009, 08:19 uur
- 4,0Slash's Snakepit - It's Five O'Clock Somewhere (1995) geplaatst: 10 juli 2009, 08:15 uur
- 4,5Aerosmith - Toys in the Attic (1975) geplaatst: 10 juli 2009, 08:13 uur
- 3,5Aerosmith - Honkin' on Bobo (2004) geplaatst: 3 juli 2009, 19:10 uur
- 5,0Aerosmith - "Rocks" (1976)
Alternatieve titel: Rocksgeplaatst: 3 juli 2009, 19:00 uur - 4,5Bruce Springsteen - Born to Run (1975) geplaatst: 2 juli 2009, 13:03 uur, stem was: 4,0
- 5,0Rolling Stones - Let It Bleed (1969) geplaatst: 2 juli 2009, 07:45 uur