likeherod
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 17 februari 2013
Laatste bezoek: 26 december 2016, 23:00 uur
Aantal stemmen: 44
Gemiddelde: 4,23
Standaardafwijking: 0,57
Aantal berichten: 5
Top 10 albums
- 2. Slint - Spiderland (1991)
- 3. Indian Summer - Science 1994 (2002)
- 4. Rodriguez - Cold Fact (1970)
- 5. Neurosis - Through Silver in Blood (1996)
- 6. Mogwai - Young Team (1997)
- 7. The Beach Boys - Pet Sounds (1966)
- 8. My Bloody Valentine - Loveless (1991)
- 9. Isis - Panopticon (2004)
- 10. Leonard Cohen - Songs of Leonard Cohen (1967)
Recente stemmen
- 3,0Nasio - Living in the Positive (2003) geplaatst: 15 december 2014, 11:51 uur
- 4,5Invisible - El Jardín de los Presentes (1976) geplaatst: 5 december 2014, 11:32 uur
- 3,0Sonic Youth - Dirty (1992) geplaatst: 2 januari 2014, 13:18 uur
- 4,5Arcade Fire - The Suburbs (2010) geplaatst: 2 januari 2014, 13:17 uur
- 4,0Monks - Black Monk Time (1966) geplaatst: 27 december 2013, 15:09 uur
- 3,5Slayer - Seasons in the Abyss (1990) geplaatst: 14 december 2013, 16:28 uur
- 5,0Deafheaven - Sunbather (2013) geplaatst: 13 december 2013, 13:27 uur, stem was: 4,5
- 4,0Bailter Space - Robot World (1993) geplaatst: 11 december 2013, 12:28 uur, stem was: 3,5
- 4,0Savages - Silence Yourself (2013) geplaatst: 11 december 2013, 12:09 uur
- 4,0Windhand - Soma (2013) geplaatst: 10 december 2013, 23:35 uur