Raya
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 23 maart 2014
Laatste bezoek: 14 juni 2020, 20:43 uur
Aantal stemmen: 15
Gemiddelde: 3,73
Standaardafwijking: 0,54
Aantal berichten: 17
Top 10 albums
- 1. Dio - Holy Diver (1983)
- 2. Van Halen - Van Halen (1978)
- 3. Slayer - Reign in Blood (1986)
- 4. Queensrÿche - Operation: Mindcrime (1988)
- 5. Iron Maiden - Live After Death (1985)
- 6. Metal Church - Metal Church (1984)
- 7. Savatage - Hall of the Mountain King (1987)
- 8. Armored Saint - Symbol of Salvation (1991)
- 10. Black Sabbath - Heaven and Hell (1980)
Recente stemmen
- 3,5Alice Cooper - Paranormal (2017) geplaatst: 14 juni 2020, 20:42 uur
- 2,5Metallica - Hardwired... to Self-Destruct (2016) geplaatst: 16 juni 2019, 09:38 uur
- 3,5Armored Saint - La Raza (2010) geplaatst: 23 juni 2015, 20:01 uur
- 4,0Megadeth - Peace Sells... But Who's Buying? (1986) geplaatst: 13 juni 2015, 15:24 uur
- 3,5Twisted Sister - Stay Hungry (1984) geplaatst: 13 juni 2015, 15:18 uur
- 4,5Iron Maiden - Live After Death (1985) geplaatst: 13 juni 2015, 15:09 uur
- 3,5Spiritual Beggars - Earth Blues (2013) geplaatst: 13 juni 2015, 15:04 uur
- 3,5UFO - Walk on Water (1995) geplaatst: 13 juni 2015, 14:58 uur, stem was: 3,0
- 4,5Slayer - Reign in Blood (1986) geplaatst: 13 juni 2015, 14:54 uur
- 4,0Van Halen - 1984 (1984)
Alternatieve titel: MCMLXXXIVgeplaatst: 13 juni 2015, 14:32 uur