guitarplayer
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 5 mei 2014
Laatste bezoek: 11 maart, 08:37 uur
Aantal stemmen: 471
Gemiddelde: 3,88
Standaardafwijking: 0,84
Aantal berichten: 8
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 3
Top 10 albums
- 1. Duran Duran - Rio (1982)
- 2. Joy Division - Unknown Pleasures (1979)
- 3. Slayer - Reign in Blood (1986)
- 4. The Cure - Pornography (1982)
- 5. New Order - Movement (1981)
- 6. Nirvana - Nevermind (1991)
- 7. Duran Duran - Duran Duran (1981)
- 8. Joy Division - Closer (1980)
- 9. Tuxedomoon - No Tears (1978)
- 10. Iron Maiden - Iron Maiden (1980)
Top 10 artiesten
- 1. Duran Duran
- 2. The Cure
- 3. Al Di Meola
- 4. Anne Clark
- 5. Arcadia
- 6. Santana
- 7. Depeche Mode
- 8. Pink Floyd
- 9. Black Sabbath
- 10. Muse
Recente stemmen
- 5,0PJ Harvey - Dry (1992) geplaatst: 28 november 2023, 14:19 uur
- 4,0Pantera - Vulgar Display of Power (1992) geplaatst: 28 november 2023, 14:11 uur
- 4,0Nusrat Fateh Ali Khan - Devotional Songs (1992) geplaatst: 28 november 2023, 14:09 uur
- 4,5Duran Duran - Danse Macabre (2023) geplaatst: 28 november 2023, 14:08 uur, stem was: 5,0
- 3,0Bon Jovi - Slippery When Wet (1986) geplaatst: 5 november 2023, 10:02 uur
- 3,0Talk Talk - The Colour of Spring (1986) geplaatst: 5 november 2023, 10:02 uur, stem was: 3,5
- 3,5Beastie Boys - Licensed to Ill (1986) geplaatst: 5 november 2023, 10:00 uur
- 4,5Fake Indians - The Pest (2020) geplaatst: 5 november 2023, 09:33 uur
- 5,0New Order - Low-Life (1985) geplaatst: 5 november 2023, 09:31 uur
- 2,5Rolling Stones - Hackney Diamonds (2023) geplaatst: 31 oktober 2023, 18:14 uur