petermeeks
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 19 juli 2006
Laatste bezoek: 17 mei 2008, 15:28 uur
Aantal stemmen: 30
Gemiddelde: 5,00
Standaardafwijking: 0,00
Aantal berichten: 10
Top 10 albums
- 1. Rush - Moving Pictures (1981)
- 3. Pink Floyd - The Wall (1979)
- 4. Pink Floyd - The Division Bell (1994)
- 5. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
- 6. The Red Devils - King King (1992)
- 8. Golden Earring - Live (1977)
- 9. R.E.M. - Green (1988)
Recente stemmen
- 5,0Elvis Presley - Aloha from Hawaii Via Satellite (1973) geplaatst: 16 mei 2008, 21:50 uur
- 5,0ABC - The Lexicon of Love (1982) geplaatst: 16 december 2007, 20:36 uur
- 5,0The Human League - Fascination! (1983) geplaatst: 6 december 2007, 12:36 uur
- 5,0Fleetwood Mac - Rumours (1977) geplaatst: 13 oktober 2007, 22:11 uur
- 5,0Pink Floyd - The Division Bell (1994) geplaatst: 13 oktober 2007, 13:57 uur
- 5,0The Sisters of Mercy - First and Last and Always (1985) geplaatst: 13 oktober 2007, 13:55 uur
- 5,0R.E.M. - Green (1988) geplaatst: 13 oktober 2007, 13:54 uur
- 5,0Rory Gallagher - Live! In Europe (1972)
Alternatieve titel: Live in Europegeplaatst: 13 oktober 2007, 13:53 uur - 5,0Saga - Saga (1978) geplaatst: 9 oktober 2007, 19:46 uur
- 5,0The Call - Reconciled (1986) geplaatst: 12 mei 2007, 11:16 uur