menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500

zoeken in:
avatar van Koenr
Ik stuur je wel een reminder.

avatar van jordidj1
Bedrankt

avatar van Koenr
Geen drank.

avatar van jordidj1
Op de post

avatar van jordidj1
legian schreef:
Toch nog een lijst kunnen insturen. Door wat gebrek aan tijd niet helemaal door kunnen lopen, gelukkig nog wel het en en ander kunnen toevoegen.


Precies dit. Toch gewoon lijstje ingestuurd enzo.

Even wat leuke cijfertjes enzo:

11. Angus & Julia Stone - Yellow Brick Road
12. Amenra - A Solitary Reign
13. Kanye West - Runaway (feat. Pusha T)

123. Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
321. Waterboys - Whole of the Moon
500. Travis Scott - SICKO MODE (feat. Drake)

avatar van vigil
Iemand een bevestiging gekregen of worden deze dit jaar niet verstuurd?

avatar van vigil
In navolging van jordidj1

11. Supertramp - Fool's Overture
12. Queen - Innuendo
13. Orchestral Manoeuvres in the Dark - Statues

123 Journey - Separate Ways
321 Mike Oldfield - Ommadawn (Part One)
500 Anne Clark - Sleeples in Metropolis

avatar van jordidj1
vigil schreef:
Iemand een bevestiging gekregen of worden deze dit jaar niet verstuurd?


Ik heb er een gekregen. Mooie nummer 12, is mijn nummer 10.

avatar van Grafmat
(zo ongeveer de)Last call voor de Verrukkelijke 500!

Ik ben de afgelopen week ziek geweest, maar moet hier toch ook nog even de laatste hulpkreet slaken. Het aantal deelnemers lijkt weer wat hoger te liggen dan vorig jaar - althans, we hebben er nu echt wel aardig wat meer dan vorig jaar op dezelfde dag, en als we de finaledag weer hetzelfde scoren als vorig jaar, komen we logischerwijs hoger uit ! Dus dat is het goede nieuws.

Het andere goede nieuws: Ik heb toch wel weer allerlei lijsten vanuit Musicmeter-forumleden binnen zien komen!
Het minder goede nieuws (hoewel...):
Helaas heb ik geen echt goed overzicht wie er allemaal al wel en niet heeft ingestuurd. Ik verwerk de lijstjes namelijk niet meer... Daar heb ik *KUCH* mijn personeel voor, oftewel, mensen die daar veel beter in zijn dan ik, zoals ... kaj_666 ) - dus vergeef me als ik je tag terwijl je allang hebt ingezonden...

Onweerwolf natuurlijk, en verder niet te vergeten:

Arrie freitzen Corporal Clegg GrafGantz ArthurDZ Arno El Ninjo Teunnis Dwejkk_ Misterfool Casartelli Dungeon jasper1991
Outlaw104 AOVV jordidj1 herman Bardt1980 hoi123 stoepkrijt aERodynamIC Don Cappuccino The_CrY Snoeperd Co Jackso The Eraser laxus11 kobe bryant fan Frejarius JoaMuse Ralph. Edgar18 arcade monkeys 2MY Stefan1979 Rvdz HugovdBos bashaan67 EttaJamesBrown Johnny Marrissey Gebruiker43757 Simon77 stickyfish Lukas titan Gretz Dim Salvadore vigil Cor deric raven bennerd ariedirk heicro Ward Nicolage Rico cosmic kid Ploppesteksel nelis wvv89 tangmaster johannesA jellorum van elst pauljojo Noordpool Titmeister Alicia Robbie34 berken dynamo d blur8 Sander14 Koenr TEQUILA SUNRISE Telamon thetinderstick WhyNotSmile fatima likeahurricane LucM gherdt brt FRNKY ohmusica stardust_be Wickerman Poa Lying Mouth Mjuman Forza musician trebremmit rkdev dumb_helicopter sj0n88 Poles Apart gerre BeatHoven philtuper Sparks Slowgaze Rudi S pim556 teus Bert Wasbeer johan de witt Rogyros zaaf Tonio panjoe DjFrankie Gringo_m legian Spiritwalker angelin Ataloona fabrice Wallie1985 B.Robertson judgepaddy Jester Venceremos Brunniepoo Masimo BuzzLightyear Grizzly Bear Gyzzz namsaap Flipm0de nedbed Marjet frolunda jeb777 Poepgezicht Martial niels94 wibro Scorpion_21 nico1616 adri1982 Metropolis Screenager Tom. Bravejester SirPsychoSexy Mathough Sfeermaker luigifort 1980Joost Johnny Marr Funky Bookie viking1 AstroStart Lontanovicolo Superbitch Manfield El Stepperiño Finidi sokra Spikky7 mauricedegier Santos 50tracks Erwin.c Vento Vivimus Lura Jelle78 Frenz zalwelnikszijn! Echo01 spinout Bonk gigage Tomio Minneapolis MDRAIJER WoNa Kimmyboy PaulKemp48 Riesdude catchup Henri-S jetstreamer Franck Maudit Jaep brandos Tom Traubert Mendax Cellulord hrmnbstr 123poetertjes E40 Joezer49263 Grecio Erwin72 Nicolaib88 BBeukers Verweggistan Jupiter Benos ElPatron IMPULS E-Clect-Eddy orbit Marty McFly J.J. Wever PUbu MusicFreak Mastroianni Mart Jan Wessels starsailor Grafmat mjk87 Sjaakspeare andré

En voor wie de regels iets te ver in het geheugen zijn weggezakt - zie in deze link de managementsamenvatting

LEESVOER VERRUKKELIJKE 500 2019

Disclaimer: Vind je het niet fijn om nog langer voor de V500 getagd te worden, laat het me weten, dan haal ik je van de lijst af.

avatar van herman
Je mag mij wel uit de taglijst halen hoor Heb 5 jaar geleden 1 keer een top 100 gemaakt en dat was het wel...

avatar van Grafmat
Jammer herman, maar ik haal je uiteraard van de lijst.

avatar van trebremmit
Mag ik er ook uit?

avatar van Simon77
Al lang ingezonden!

avatar van chevy93
Hoewel al een weekje klaar, net pas ingezonden.

avatar van 123poetertjes
Die van mij is AF als Arcade Fire (die er maar liefst twee keer instaan). Stuur m vandaag nog op

165 nieuwkomers

avatar van aERodynamIC
Ik mag ook wel uit de taglijst gehaald worden.

avatar van Rogyros
Hoi Grafmat,
Ik ben vereerd met de tag, maar je mag mij wegens onvoldoende belangstelling mijnerzijds uit de lijst halen.

avatar van Jelle78
Dank voor de tag, maar ik zit momenteel middenin mijn verhuizing en heb dus totaal geen tijd om een lijst te maken. Wellicht volgend jaar.

avatar van jordidj1
aERodynamIC schreef:
Ik mag ook wel uit de taglijst gehaald worden.


Dan blijf ik je gewoon taggen hoor x

avatar van SirPsychoSexy
Hoi! Ik ben ook niet meer zo actief als ik wil of kan zijn, dus hoewel je mij gerust mag blijven taggen, is de kans eerder klein dat ik nog de moeite doe om een lange lijst in elkaar te steken. Veel plezier nog!

Leuk idee, en leuk dat de wat alternatievere nummers hier hoog staan, echter als ik de voorgaande top 500's bekijk is het echt nagenoeg alleen maar rock dat de klok slaat. Dan zou mijn lijst voor de helft compleet nutteloos zijn.

avatar van Grafmat
Tja, ik ken je muzieksmaak niet zo 1-2-3, maar dat is natuurlijk een begrijpelijk maar problematisch standpunt. Lijst A heeft een overkill aan Genre B, dus de liefhebber van Genre C stuurt daarom maar niet in. gevolg: Genre B zal altijd 'oververtegenwoordigd' blijven. en dat vind ik dan weer jammer, dus ik zou zeggen: gewoon insturen!
En als de nummers de lijst tóch niet halen: Jordidj, 123poetertjes en nog wel meer anderen kunnen bevestigen dat ik met graagte put uit de afwijkende muzieksmaken in after parties en tipuitzendingen... Dus dan heeft het wellicht toch nog wat zin..

avatar van AstroStart
BBeukers schreef:
Leuk idee, en leuk dat de wat alternatievere nummers hier hoog staan, echter als ik de voorgaande top 500's bekijk is het echt nagenoeg alleen maar rock dat de klok slaat. Dan zou mijn lijst voor de helft compleet nutteloos zijn.


Juist niet! Er wordt steeds alternatiever gestemd. Er staan veel prachtige nummers net buiten de top 500. Jouw stem kan het verschil maken.

avatar van jordidj1
Grafmat je tagt mijn dubbelaccount de hele tijd

avatar van Grafmat
Zal niet meer gebeuren.

Hoop ik...

Ik zal morgen een lijstje maken. Misschien was ik wat te snel met oordelen, ik zie met oa Stone Roses (Resurrection) , DJ Shadow en Faithless ook zeker hoogtepunten. Wordt wel tijd voor noteringen voor Daft Punk en Beastie Boys!

avatar van JoaMuse
Ik zie in mijn lijst van vorig jaar dat ik Grimes - REALiTi er twee keer in had staan haha. Is die dan dubbel meegeteld of wordt zoiets door de organisatie ontdekt?

avatar van 123poetertjes
Kan gewoon, de demo en de albumversie!

avatar van aERodynamIC
jordidj1 schreef:
(quote)


Dan blijf ik je gewoon taggen hoor x

Jij mag wel

avatar van Grafmat
BBeukers schreef:
Ik zal morgen een lijstje maken. Misschien was ik wat te snel met oordelen, ik zie met oa Stone Roses (Resurrection) , DJ Shadow en Faithless ook zeker hoogtepunten. Wordt wel tijd voor noteringen voor Daft Punk en Beastie Boys!


Hey , te gek! En met die laatste twee kan ik het alleen maar hartgrondig eens zijn!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:17 uur

geplaatst: vandaag om 22:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.