Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500
zoeken in:
2
geplaatst: 26 november 2021, 16:52 uur
Dat verschilt nogal. Op White Flag is maarliefst 15 keer gestemd. Maar dus overal op een lagere positie in de lijst, want, om eens te vergelijken met een nummer IN de V500 : Sloe Gin (beste voorbeeld in deze) van Joe Bonamassa heeft maar 8 stemmen gekregen, maar van die 8 stemmers had de helft dat nummer in zijn of haar top10, terwijl White Flag maar 4 keer van de 15 bij eerste 100 voorkwam, met nummer 12 als hoogste notering...
1
geplaatst: 26 november 2021, 17:07 uur
Voor de liefhebber van nieuwe muziek: Vanavond tussen 20 en 22 uur zend ik de Catch22 uit. Dat is 'Orinoco Hitlijst' met de beste platen van dit moment (volgens de Orinoco-DJ's, that is). Benieuwd wat jullie daarvan vinden...!
0
geplaatst: 26 november 2021, 20:10 uur
De klepingang werkt niet momenteel: alternatieve ingang derhalve!
0
geplaatst: 27 november 2021, 17:59 uur
We proberen zoveel mogelijk verzoekjes te draaien. Iedereen krijgt er sowieso eentje te horen!
1
Onweerwolf
geplaatst: 3 december 2021, 23:06 uur
Hier voor de zekerheid ook nog even spammen.. 
http://i.imgur.com/NMFJ1.png
Beste allemaal,
Na bijna 11 maanden stemmen op 311 ladders zijn we eindelijk toegekomen aan de finale van De Witte Trui, editie 2021!
Van de 720 platen die de strijd aangingen zijn er nog 24 over. Van deze 24 platen zal er eentje over drie weken 'de witte trui aantrekken' en zich het beste nummer van de afgelopen 10 jaar mogen noemen.
Natuurlijk mag jij gaan bepalen welke plaat dat wordt. Of je nou het hele jaar heb meegestemd of pas net voor het eerst van De Witte Trui heb gehoord maakt niet uit, we willen natuurlijk graag zoveel mogelijk lijstjes hebben.
Je lijstje inleveren gaat als volgt: beluister alle 24 onderstaande finalisten en selecteer wat voor jou de beste 12 zijn. Deze 12 platen zet je vervolgens op volgorde waarbij de nummer 1 jouw favoriete plaat is. Het lijstje van 12 platen stuur je vervolgens per pm bericht naar ondergetekende en wanneer ik het lijstje heb verwerkt geef ik je hier een bevestiging van. (Krijg je de bevestiging niet binnen enkele dagen, schroom dan niet om nogmaals een berichtje te sturen.)
Ik zou het op prijs stellen wanneer je rekening houdt met enkele aandachtspunten bij het inleveren van je lijstje:
1. rangschik de platen in je lijstje met nummers van 1 t/m 12.
2. Zet jouw nummer 1 (dus je favoriete plaat die de meeste punten moet krijgen) bovenaan.
3. Zet alle platen onder elkaar zonder witregels er tussen.
4. Als je de titels en uitvoerenden niet kopieert uit deze post zorg dan dat je ze A) wel op dezelfde wijze hebt gespeld en B) een spatie-streepje-spatie tussen de titel en uitvoerende hebt staan waarbij de uitvoerende er voor komt en de titel erna.
Gaat bovenstaande mis dan is dat niet erg. Gaat het echter goed dan kan ik je lijstje binnen 10 seconden verwerken en is bovendien de kans op fouten van mijn kant nihil.
Twijfel je nog? Hier een voorbeeld van hoe ik je lijstje het liefst in mijn inbox zie verschijnen:
01. Portishead - Machine Gun (2008)
02. Nick Cave & The Bad Seeds - Jubilee Street (2013)
03. Archive - Controlling Crowds (2009)
04. Arcade Fire - Sprawl II (Mountains Beyond Mountains) (2010)
05. The National - Bloodbuzz Ohio (2010)
06. Phosphorescent - Song For Zula (2013)
07. Tame Impala - Let It Happen (2015)
08. Archive - Collapse/Collide (2009)
09. Courtney Barnett - Depreston (2015)
10. Spinvis - Oostende (2011)
11. Beach House - Myth (2012)
12. David Bowie - Lazarus (2015)
De puntentelling van de lijstjes gaat als volgt: alle nummers 1 krijgen 14 punten, alle nummers 2, 12 punten en alle nummers 3, 10 punten. Vervolgens tellen we naar beneden, de nummers 4 krijgen 9 punten, nummers 3, 8, enz. tot aan de nummers 12 die 1 punt krijgen.
Het bekendmaken van de eindstand zal ik doen in het finale weekend op 11 & 12 december en duurt op de zondag de gehele dag. Net als voorgaande jaren zal ik in Eurovision Song Contest stijl alle lijstjes een voor een presenteren met een tussenpauze van telkens 10 minuten op de zondag en bij overwegende respons, zoals in 2018, 2019 en 2020, presenteer ik het eerste handjevol lijstjes al op de zaterdag. Het laatste lijstje maak ik op zondag om 21:30 bekend en het tijdstip van het eerste lijstje wordt dus bepaald door het aantal inzendingen. In de praktijk zie dat er als volgt uit:
De eindstand van 2020:
https://i.vgy.me/Nhhu8Y.png
Ook de vrienden van Orinoco Radio hebben weer aangegeven zin te hebben in een uitzending en ik ga er vanuit dat zij de details daarvan hier zullen meedelen wanneer die helemaal duidelijk zijn.
De deadline voor het insturen van je lijstje is daarom op vrijdag 10 december om 23:59 's avonds.
De Finalisten:
Hieronder staan de 24 finalisten van De Witte Trui. Je kunt op elk nummer klikken om het te beluisteren op YouTube. Daarnaast vind je hier de Spotify Playlist:
URL: De Witte Trui - Finale Ladder 2021 - playlist by onweerwolf | Spotify - open.spotify.com
of
URI: spotify:playlist:4HvgiA7u7orSAYLmlBSdYL
A Tribe Called Quest - We The People.... (2016)
Arcade Fire - Reflektor (2013)
Beach House - Myth (2012)
CHVRCHES - The Mother We Share (2012)
DIIV - Doused (2012)
Eefje De Visser - Scheef (2016)
First Aid Kit - Emmylou (2012)
Fontaines D.C. - Boys In The Better Land (2018)
Kendrick Lamar - King Kunta (2015)
Lana Del Rey - Mariners Apartment Complex (2018)
Lana Del Rey - Venice Bitch (2018)
Let's Eat Grandma - Donnie Darko (2018)
M83 - Midnight City (2011)
M83 - Wait (2011)
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (2016)
Nick Cave & The Bad Seeds - Jubilee Street (2013)
Santigold - Disparate Youth (2012)
Slowdive - Sugar For The Pill (2017)
Spinvis - Kom Terug (2011)
Spinvis - Oostende (2011)
Tame Impala - Let It Happen (2015)
The Boxer Rebellion - Diamonds (2013)
The War On Drugs - Red Eyes (2013)
The War On Drugs - Under The Pressure (2014)
THE LINES ARE OPEN!!!

http://i.imgur.com/NMFJ1.png
Beste allemaal,
Na bijna 11 maanden stemmen op 311 ladders zijn we eindelijk toegekomen aan de finale van De Witte Trui, editie 2021!
Van de 720 platen die de strijd aangingen zijn er nog 24 over. Van deze 24 platen zal er eentje over drie weken 'de witte trui aantrekken' en zich het beste nummer van de afgelopen 10 jaar mogen noemen.
Natuurlijk mag jij gaan bepalen welke plaat dat wordt. Of je nou het hele jaar heb meegestemd of pas net voor het eerst van De Witte Trui heb gehoord maakt niet uit, we willen natuurlijk graag zoveel mogelijk lijstjes hebben.
Je lijstje inleveren gaat als volgt: beluister alle 24 onderstaande finalisten en selecteer wat voor jou de beste 12 zijn. Deze 12 platen zet je vervolgens op volgorde waarbij de nummer 1 jouw favoriete plaat is. Het lijstje van 12 platen stuur je vervolgens per pm bericht naar ondergetekende en wanneer ik het lijstje heb verwerkt geef ik je hier een bevestiging van. (Krijg je de bevestiging niet binnen enkele dagen, schroom dan niet om nogmaals een berichtje te sturen.)
Ik zou het op prijs stellen wanneer je rekening houdt met enkele aandachtspunten bij het inleveren van je lijstje:
1. rangschik de platen in je lijstje met nummers van 1 t/m 12.
2. Zet jouw nummer 1 (dus je favoriete plaat die de meeste punten moet krijgen) bovenaan.
3. Zet alle platen onder elkaar zonder witregels er tussen.
4. Als je de titels en uitvoerenden niet kopieert uit deze post zorg dan dat je ze A) wel op dezelfde wijze hebt gespeld en B) een spatie-streepje-spatie tussen de titel en uitvoerende hebt staan waarbij de uitvoerende er voor komt en de titel erna.
Gaat bovenstaande mis dan is dat niet erg. Gaat het echter goed dan kan ik je lijstje binnen 10 seconden verwerken en is bovendien de kans op fouten van mijn kant nihil.
Twijfel je nog? Hier een voorbeeld van hoe ik je lijstje het liefst in mijn inbox zie verschijnen:
01. Portishead - Machine Gun (2008)
02. Nick Cave & The Bad Seeds - Jubilee Street (2013)
03. Archive - Controlling Crowds (2009)
04. Arcade Fire - Sprawl II (Mountains Beyond Mountains) (2010)
05. The National - Bloodbuzz Ohio (2010)
06. Phosphorescent - Song For Zula (2013)
07. Tame Impala - Let It Happen (2015)
08. Archive - Collapse/Collide (2009)
09. Courtney Barnett - Depreston (2015)
10. Spinvis - Oostende (2011)
11. Beach House - Myth (2012)
12. David Bowie - Lazarus (2015)
De puntentelling van de lijstjes gaat als volgt: alle nummers 1 krijgen 14 punten, alle nummers 2, 12 punten en alle nummers 3, 10 punten. Vervolgens tellen we naar beneden, de nummers 4 krijgen 9 punten, nummers 3, 8, enz. tot aan de nummers 12 die 1 punt krijgen.
Het bekendmaken van de eindstand zal ik doen in het finale weekend op 11 & 12 december en duurt op de zondag de gehele dag. Net als voorgaande jaren zal ik in Eurovision Song Contest stijl alle lijstjes een voor een presenteren met een tussenpauze van telkens 10 minuten op de zondag en bij overwegende respons, zoals in 2018, 2019 en 2020, presenteer ik het eerste handjevol lijstjes al op de zaterdag. Het laatste lijstje maak ik op zondag om 21:30 bekend en het tijdstip van het eerste lijstje wordt dus bepaald door het aantal inzendingen. In de praktijk zie dat er als volgt uit:
De eindstand van 2020:
https://i.vgy.me/Nhhu8Y.png
Ook de vrienden van Orinoco Radio hebben weer aangegeven zin te hebben in een uitzending en ik ga er vanuit dat zij de details daarvan hier zullen meedelen wanneer die helemaal duidelijk zijn.
De deadline voor het insturen van je lijstje is daarom op vrijdag 10 december om 23:59 's avonds.
De Finalisten:
Hieronder staan de 24 finalisten van De Witte Trui. Je kunt op elk nummer klikken om het te beluisteren op YouTube. Daarnaast vind je hier de Spotify Playlist:
URL: De Witte Trui - Finale Ladder 2021 - playlist by onweerwolf | Spotify - open.spotify.com
of
URI: spotify:playlist:4HvgiA7u7orSAYLmlBSdYL
A Tribe Called Quest - We The People.... (2016)
Arcade Fire - Reflektor (2013)
Beach House - Myth (2012)
CHVRCHES - The Mother We Share (2012)
DIIV - Doused (2012)
Eefje De Visser - Scheef (2016)
First Aid Kit - Emmylou (2012)
Fontaines D.C. - Boys In The Better Land (2018)
Kendrick Lamar - King Kunta (2015)
Lana Del Rey - Mariners Apartment Complex (2018)
Lana Del Rey - Venice Bitch (2018)
Let's Eat Grandma - Donnie Darko (2018)
M83 - Midnight City (2011)
M83 - Wait (2011)
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (2016)
Nick Cave & The Bad Seeds - Jubilee Street (2013)
Santigold - Disparate Youth (2012)
Slowdive - Sugar For The Pill (2017)
Spinvis - Kom Terug (2011)
Spinvis - Oostende (2011)
Tame Impala - Let It Happen (2015)
The Boxer Rebellion - Diamonds (2013)
The War On Drugs - Red Eyes (2013)
The War On Drugs - Under The Pressure (2014)
THE LINES ARE OPEN!!!
1
geplaatst: 15 februari 2022, 13:53 uur
Onweerwolf het zou me niet verbazen als Laurie ook wel bij de 500 hoogste 80s-nummers in de V500-totaallijst staat 

6
geplaatst: 12 september 2022, 17:02 uur
Zojuist ook weer een lijstje ingeleverd. Hieronder een tipje van de sluier 
Randomizer
38. Marvin Gaye - Inner City Blues
56. Suede - Beautiful Ones
127. Julia Holter - Feel You
202. Neil Young & Crazy Horse - Cinnamon Girl
315. Nelly Furtado - Promiscious
405. Underworld - Dark and Long - Dark Train
494. Ladytron - High Rise
Nieuw in de top 10
- Eefje de Visser - De Parade (was #11 in 2021)
Uit de top 10 gevallen
- Kae Tempest - Europe Is Lost (was #8 in 2021)
Grootste stijgers (+150 plekken)
- Fishbach - Masque d'Or (318 plekken omhoog)
- Madonna - La Isla Bonita (206 plekken omhoog)
- The Clash - Hitsville U.K. (193 plekken omhoog)
- Cate Le Bon - Running Away (186 plekken omhoog)
- Baby Queen - Dover Beach (179 plekken omhoog)
- Alice In Chains - Would? (171 plekken omhoog)
- Slint - Good Morning, Captain (163 plekken omhoog)
- Digable Planets - Black Ego (159 plekken omhoog)
Grootste dalers (-150 plekken)
- CHVRCHES - Violent Delights (252 plekken omlaag)
- Little Simz - Selfish (202 plekken omlaag)
- Doves - Carousels (180 plekken omlaag)
- Sufjan Stevens - Tonya Harding (In D Major) (161 plekken omlaag)
Hoogste nieuwe binnenkomers
- Alt-J - Get Better
- Belle & Sebastian - Talk To Me, Talk To Me
- U.S. Girls - Typically Now
- Fontaines D.C. - Skinty Fia
- R.E.M. - Leave
Hoogste nummers uit 2021 die dit jaar verdwenen zijn
- Elton John - Rocket Man (I Think It's Going To Be A Long Long Time) (#129 in 2021)
- The Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings (#176 in 2021)
- Soccer Mommy - Your Dog (#241 in 2021)
- Roosbeef - Dichtbij (#245 in 2021)
- Aafke Romeijn - Karakter (#255 in 2021)
Oudste nummers in de lijst
- Françoise Hardy - Tous le garcons et les filles (1962)
- Nina Simone - Sinnerman (1965)
- Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder (1966)
- Love - Alone Again Or (1967)
- The Velvet Underground - Venus In Furs (1967)
Populairste jaren
- 2021 (57 nummers)
- 2022 (44 nummers)
- 2020 (29 nummers)
- 2019 (27 nummers)
- 2018 (24 nummers)

Randomizer
38. Marvin Gaye - Inner City Blues
56. Suede - Beautiful Ones
127. Julia Holter - Feel You
202. Neil Young & Crazy Horse - Cinnamon Girl
315. Nelly Furtado - Promiscious
405. Underworld - Dark and Long - Dark Train
494. Ladytron - High Rise
Nieuw in de top 10
- Eefje de Visser - De Parade (was #11 in 2021)
Uit de top 10 gevallen
- Kae Tempest - Europe Is Lost (was #8 in 2021)
Grootste stijgers (+150 plekken)
- Fishbach - Masque d'Or (318 plekken omhoog)
- Madonna - La Isla Bonita (206 plekken omhoog)
- The Clash - Hitsville U.K. (193 plekken omhoog)
- Cate Le Bon - Running Away (186 plekken omhoog)
- Baby Queen - Dover Beach (179 plekken omhoog)
- Alice In Chains - Would? (171 plekken omhoog)
- Slint - Good Morning, Captain (163 plekken omhoog)
- Digable Planets - Black Ego (159 plekken omhoog)
Grootste dalers (-150 plekken)
- CHVRCHES - Violent Delights (252 plekken omlaag)
- Little Simz - Selfish (202 plekken omlaag)
- Doves - Carousels (180 plekken omlaag)
- Sufjan Stevens - Tonya Harding (In D Major) (161 plekken omlaag)
Hoogste nieuwe binnenkomers
- Alt-J - Get Better
- Belle & Sebastian - Talk To Me, Talk To Me
- U.S. Girls - Typically Now
- Fontaines D.C. - Skinty Fia
- R.E.M. - Leave
Hoogste nummers uit 2021 die dit jaar verdwenen zijn
- Elton John - Rocket Man (I Think It's Going To Be A Long Long Time) (#129 in 2021)
- The Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings (#176 in 2021)
- Soccer Mommy - Your Dog (#241 in 2021)
- Roosbeef - Dichtbij (#245 in 2021)
- Aafke Romeijn - Karakter (#255 in 2021)
Oudste nummers in de lijst
- Françoise Hardy - Tous le garcons et les filles (1962)
- Nina Simone - Sinnerman (1965)
- Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder (1966)
- Love - Alone Again Or (1967)
- The Velvet Underground - Venus In Furs (1967)
Populairste jaren
- 2021 (57 nummers)
- 2022 (44 nummers)
- 2020 (29 nummers)
- 2019 (27 nummers)
- 2018 (24 nummers)
2
geplaatst: 21 september 2022, 09:39 uur
Ik ben er al weer lekker mee bezig al zeg ik t zelf 
De eerste 100 staan (min of meer) al in de juiste plaats en mijn nieuwe binnenkomers zijn zo goed als bekend. Dat zullen er zo'n 33 a 35 zijn en per nummer heb ik al bepaald in welke regio deze binnen gaan komen. Voor mezelf heb Ik 1 okt als einddatum gezet voor nieuwe binnenkomers dus tot die tijd kan ik evt (her)ontdekkingen nog invoegen.

De eerste 100 staan (min of meer) al in de juiste plaats en mijn nieuwe binnenkomers zijn zo goed als bekend. Dat zullen er zo'n 33 a 35 zijn en per nummer heb ik al bepaald in welke regio deze binnen gaan komen. Voor mezelf heb Ik 1 okt als einddatum gezet voor nieuwe binnenkomers dus tot die tijd kan ik evt (her)ontdekkingen nog invoegen.
6
geplaatst: 26 september 2022, 22:10 uur
Ratatatataaaa! Daar is weer het startschot voor de V500 campagne van Orinoco Radio!
Dat wordt een dikke anderhalve maand om jullie toplijstjes schooien. Hierboven staan de regels voor de V500-inzending al gemeld, en die zijn bij de meesten van jullie allang bekend natuurlijk...
De lijstjes druppelen binnen, maar we weten dat het altijd een race tot de deadline is, dus maken we ons nog niet teveel zorgen. Maar zoals bekend mag worden verondersteld, stellen wij een groot aantal deelnemers van de absolute elite van de Nederlandse muziekfora en lijstjesfreaks uitermate op prijs. En ja: ik had het over jullie!
Deadline is 6 november, maarrrr.... net zo belangrijk is dat we de V500 gaan verrijken met de platen die er niet in staan, maar volgens jullie er wél in MOETEN staan! Dat doen we altijd in de PrePush 500.
https://i58.servimg.com/u/f58/19/97/35/17/preush10.png
Verrukkelijke 500 - 2021
Nou helemaal duidelijk toch...?
Dus kom maar met die prepushtips, en daarna uiterlijk ook jullie V500-inzendingen:
Onweerwolf, Arrie, freitzen, Corporal Clegg, GrafGantz, ArthurDZ, Arno, El Ninjo, Teunnis, Dwejkk_, Misterfool, Casartelli, Dungeon, jasper1991, Outlaw104, AOVV, jordidj1, herman, Bardt1980, hoi123, stoepkrijt, aERodynamIC, Don Cappuccino, The_CrY, Snoeperd, Co Jackso, The Eraser, laxus11, kobe bryant fan, Frejarius, JoaMuse, Ralph., Edgar18, arcade monkeys, 2MY, Stefan1979, Rvdz, HugovdBos, bashaan67, EttaJamesBrown, Johnny Marrissey, Gebruiker43757, Simon77, stickyfish, Lukas, titan, Gretz, Dim, Salvadore, vigil, Cor, deric raven, bennerd, ariedirk, heicro, Ward, Nicolage Rico, cosmic kid, Ploppesteksel, nelis, wvv89, tangmaster, johannesA, jellorum, van elst, pauljojo, Noordpool, Titmeister, Alicia, Robbie34, berken, dynamo d, blur8, Sander14, Koenr, TEQUILA SUNRISE, Telamon, thetinderstick, WhyNotSmile, fatima, likeahurricane, LucM, gherdt, brt, FRNKY, ohmusica, stardust_be, Wickerman, Poa, Lying Mouth, Mjuman, andré, Forza, musician, rkdev, dumb_helicopter, sj0n88, Poles Apart, gerre, BeatHoven, Sparks, Slowgaze, Rudi S, pim556, teus, Bert Wasbeer, johan de witt, Rogyros, zaaf, Tonio, panjoe, DjFrankie, Gringo_m, legian, Spiritwalker, angelin, Ataloona, fabrice, Wallie1985, B.Robertson, judgepaddy, Jester, Venceremos, Brunniepoo, Masimo, BuzzLightyear, Grizzly Bear, Gyzzz, namsaap, Flipm0de, nedbed, Marjet, frolunda, jeb777, Poepgezicht, Martial, niels94, wibro, Scorpion_21, nico1616, adri1982, Metropolis, Screenager, Tom., Bravejester, SirPsychoSexy, Mathough, Sfeermaker, luigifort, 1980Joost, Johnny Marr, Funky Bookie, viking1, AstroStart, Lontanovicolo, Superbitch, Manfield, El Stepperiño, Finidi, sokra, Spikky7, mauricedegier, Santos, 50tracks, Erwin.c, Vento Vivimus, Lura, Jelle78, Frenz, zalwelnikszijn!, Echo01, spinout, Bonk, gigage, Tomio, Minneapolis, MDRAIJER, WoNa, Kimmyboy, PaulKemp48, Riesdude, catchup, Henri-S, jetstreamer, Franck Maudit, Jaep, brandos, Tom Traubert, Mendax, Cellulord, hrmnbstr, 123poetertjes, E40, Joezer49263, Grecio, Erwin72, Nicolaib88, BBeukers, Verweggistan, Jupiter, Benos, ElPatron, IMPULS, E-Clect-Eddy, orbit, Marty McFly, J.J. Wever, PUbu, MusicFreak, Mastroianni, Mart, Jan Wessels, starsailor, Grafmat, mjk87, Sjaakspeare
Over het taggen: Ben je zwaar beledigd dat ik heb gewaagd jouw naam hier ijdel te gebruiken: stuur me een PB, dan beoordeel ik je bezwaar en zal een besluit vellen of ik je ont-tag...
Ben je zwaar beledigd omdat je dit bericht hebt gelezen en ziet dat je NIET getagd bent, maar wilt wel op de hoogte blijven, stuur me een PB, dan voeg ik je toe aan de taglijst, zodat je in het vervolg op de hoogte wordt gehouden over dit evenement....
Tot tags!
Dat wordt een dikke anderhalve maand om jullie toplijstjes schooien. Hierboven staan de regels voor de V500-inzending al gemeld, en die zijn bij de meesten van jullie allang bekend natuurlijk...
De lijstjes druppelen binnen, maar we weten dat het altijd een race tot de deadline is, dus maken we ons nog niet teveel zorgen. Maar zoals bekend mag worden verondersteld, stellen wij een groot aantal deelnemers van de absolute elite van de Nederlandse muziekfora en lijstjesfreaks uitermate op prijs. En ja: ik had het over jullie!Deadline is 6 november, maarrrr.... net zo belangrijk is dat we de V500 gaan verrijken met de platen die er niet in staan, maar volgens jullie er wél in MOETEN staan! Dat doen we altijd in de PrePush 500.
https://i58.servimg.com/u/f58/19/97/35/17/preush10.png
Verrukkelijke 500 - 2021
Nou helemaal duidelijk toch...?

Dus kom maar met die prepushtips, en daarna uiterlijk ook jullie V500-inzendingen:
Onweerwolf, Arrie, freitzen, Corporal Clegg, GrafGantz, ArthurDZ, Arno, El Ninjo, Teunnis, Dwejkk_, Misterfool, Casartelli, Dungeon, jasper1991, Outlaw104, AOVV, jordidj1, herman, Bardt1980, hoi123, stoepkrijt, aERodynamIC, Don Cappuccino, The_CrY, Snoeperd, Co Jackso, The Eraser, laxus11, kobe bryant fan, Frejarius, JoaMuse, Ralph., Edgar18, arcade monkeys, 2MY, Stefan1979, Rvdz, HugovdBos, bashaan67, EttaJamesBrown, Johnny Marrissey, Gebruiker43757, Simon77, stickyfish, Lukas, titan, Gretz, Dim, Salvadore, vigil, Cor, deric raven, bennerd, ariedirk, heicro, Ward, Nicolage Rico, cosmic kid, Ploppesteksel, nelis, wvv89, tangmaster, johannesA, jellorum, van elst, pauljojo, Noordpool, Titmeister, Alicia, Robbie34, berken, dynamo d, blur8, Sander14, Koenr, TEQUILA SUNRISE, Telamon, thetinderstick, WhyNotSmile, fatima, likeahurricane, LucM, gherdt, brt, FRNKY, ohmusica, stardust_be, Wickerman, Poa, Lying Mouth, Mjuman, andré, Forza, musician, rkdev, dumb_helicopter, sj0n88, Poles Apart, gerre, BeatHoven, Sparks, Slowgaze, Rudi S, pim556, teus, Bert Wasbeer, johan de witt, Rogyros, zaaf, Tonio, panjoe, DjFrankie, Gringo_m, legian, Spiritwalker, angelin, Ataloona, fabrice, Wallie1985, B.Robertson, judgepaddy, Jester, Venceremos, Brunniepoo, Masimo, BuzzLightyear, Grizzly Bear, Gyzzz, namsaap, Flipm0de, nedbed, Marjet, frolunda, jeb777, Poepgezicht, Martial, niels94, wibro, Scorpion_21, nico1616, adri1982, Metropolis, Screenager, Tom., Bravejester, SirPsychoSexy, Mathough, Sfeermaker, luigifort, 1980Joost, Johnny Marr, Funky Bookie, viking1, AstroStart, Lontanovicolo, Superbitch, Manfield, El Stepperiño, Finidi, sokra, Spikky7, mauricedegier, Santos, 50tracks, Erwin.c, Vento Vivimus, Lura, Jelle78, Frenz, zalwelnikszijn!, Echo01, spinout, Bonk, gigage, Tomio, Minneapolis, MDRAIJER, WoNa, Kimmyboy, PaulKemp48, Riesdude, catchup, Henri-S, jetstreamer, Franck Maudit, Jaep, brandos, Tom Traubert, Mendax, Cellulord, hrmnbstr, 123poetertjes, E40, Joezer49263, Grecio, Erwin72, Nicolaib88, BBeukers, Verweggistan, Jupiter, Benos, ElPatron, IMPULS, E-Clect-Eddy, orbit, Marty McFly, J.J. Wever, PUbu, MusicFreak, Mastroianni, Mart, Jan Wessels, starsailor, Grafmat, mjk87, Sjaakspeare
Over het taggen: Ben je zwaar beledigd dat ik heb gewaagd jouw naam hier ijdel te gebruiken: stuur me een PB, dan beoordeel ik je bezwaar en zal een besluit vellen of ik je ont-tag...

Ben je zwaar beledigd omdat je dit bericht hebt gelezen en ziet dat je NIET getagd bent, maar wilt wel op de hoogte blijven, stuur me een PB, dan voeg ik je toe aan de taglijst, zodat je in het vervolg op de hoogte wordt gehouden over dit evenement....
Tot tags!

0
geplaatst: 27 september 2022, 10:17 uur
Nog even voor de volledigheid: de V500 is op 18-19-20 november. Ik zag dat hierboven nog nergens staan. 

1
geplaatst: 30 september 2022, 22:08 uur
Nog tot en met 4 oktober kun je je tips insturen. Doe dat via [email protected].
Je tips worden gegarandeerd gedraaid in het weekend van 7/8/9 oktober, dus je bent inderdaad 18 minuten de baas op Orinoco.
Je tips worden gegarandeerd gedraaid in het weekend van 7/8/9 oktober, dus je bent inderdaad 18 minuten de baas op Orinoco.
2
geplaatst: 8 oktober 2022, 08:43 uur
Vanaf 15.00 vanmiddag gaan we weer heel veel tips draaien tijdens de Pre Push 500: oftewel suggesties van luisteraars voor platen die in de Verrukkelijke 500 moeten.
Met onder meer verzoekjes van vigil, jordidj1, AstroStart en laxus11, dus dat moet wel goede muziek opleveren.
Met onder meer verzoekjes van vigil, jordidj1, AstroStart en laxus11, dus dat moet wel goede muziek opleveren.
0
geplaatst: 8 oktober 2022, 19:36 uur
0
geplaatst: 9 oktober 2022, 10:18 uur
0
geplaatst: 9 oktober 2022, 10:39 uur
jordidj1
Vandaag begint de uitzending om 14:00. En ik kan alvast verklappen dat ik in mijn shift (17.00-19.00) een formidabele tip van jou mag draaien.
Luisteren en chatten via www.orinocoradio.nl
Vandaag begint de uitzending om 14:00. En ik kan alvast verklappen dat ik in mijn shift (17.00-19.00) een formidabele tip van jou mag draaien.
Luisteren en chatten via www.orinocoradio.nl
0
geplaatst: 9 oktober 2022, 17:03 uur
Oei, mijn planning van deze zondag is eigenlijk flink op de schop gegaan sinds vanochtend. Zal proberen vanavond nog aan te haken
hopelijk bevalt de tip!
hopelijk bevalt de tip!
1
geplaatst: 9 oktober 2022, 20:54 uur
jordidj1 schreef:
Oei, mijn planning van deze zondag is eigenlijk flink op de schop gegaan sinds vanochtend. Zal proberen vanavond nog aan te haken
hopelijk bevalt de tip!
hopelijk bevalt de tip! Waar blijf je nou!? Ik ga zo beginnen met mijn uitzending!

0
geplaatst: 30 oktober 2022, 21:10 uur
Nog precies 1 week om jouw lijst in te sturen! Niet vergeten: minimaal 25 en maximaal 500 nummers!
Mailen naar [email protected]
Mailen naar [email protected]
0
geplaatst: 30 oktober 2022, 21:15 uur
Grafmat schreef:
Deadline is 6 november
Dus kom maar op met jullie V500-inzendingen:
Tot tags!
Deadline is 6 november
Dus kom maar op met jullie V500-inzendingen:

Tot tags!
2
geplaatst: 30 oktober 2022, 22:26 uur
Lijstje op de post.
Random noteringen:
111: Arcade Fire - No Cars Go
222: Lana Del Rey - Dark Paradise
333: Brand New - Jesus Christ
444: Travis Scott - goosebumps
Random noteringen:
111: Arcade Fire - No Cars Go
222: Lana Del Rey - Dark Paradise
333: Brand New - Jesus Christ
444: Travis Scott - goosebumps
1
geplaatst: 31 oktober 2022, 14:28 uur
Aangezien de tagronde van Robbie34 waarschijnlijk niet werkte doe ik het even zo. 
Voor de duidelijkheid: onderstaand bericht is van Grafmat

Voor de duidelijkheid: onderstaand bericht is van Grafmat

* denotes required fields.