Eigenwijs
Geslacht: Man
Woonplaats: Margraten
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 28 juni 2008
Laatste bezoek: 29 augustus 2022, 09:56 uur
Aantal stemmen: 163
Gemiddelde: 3,91
Standaardafwijking: 0,52
Aantal berichten: 26
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 3
Top 10 albums
- 1. Jeff Buckley - Grace (1994)
- 3. The Doors - L.A. Woman (1971)
- 4. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971)
- 5. Mumford & Sons - Sigh No More (2009)
- 7. Pearl Jam - Ten (1991)
- 8. Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
- 10. Simple Minds - New Gold Dream (81-82-83-84) (1982)
Recente stemmen
- 4,5Tool - Fear Inoculum (2019) geplaatst: 27 oktober 2019, 22:22 uur, stem was: 5,0
- 4,0Van Morrison - Too Long in Exile (1993) geplaatst: 29 september 2019, 21:23 uur
- 4,0Van Morrison - Saint Dominic's Preview (1972) geplaatst: 29 september 2019, 21:03 uur
- 4,0Greta Van Fleet - From the Fires (2017) geplaatst: 5 juli 2018, 15:19 uur
- 4,0Roger Waters - Is This the Life We Really Want? (2017) geplaatst: 7 juni 2017, 14:59 uur
- 4,0Theory of a Deadman - Scars & Souvenirs (2008) geplaatst: 28 januari 2017, 20:43 uur
- 4,0Jack Savoretti - Between the Minds (2007) geplaatst: 21 december 2016, 20:44 uur, stem was: 4,5
- 4,5Rolling Stones - Blue & Lonesome (2016) geplaatst: 30 november 2016, 20:42 uur
- 4,0J.J. Cale - Troubadour (1976) geplaatst: 26 november 2016, 17:24 uur
- 4,5J.J. Cale - Naturally (1971) geplaatst: 26 november 2016, 16:49 uur