The_CrY
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 22 april 2010
Laatste bezoek: gisteren om 19:57 uur
Aantal stemmen: 1659
Gemiddelde: 3,77
Standaardafwijking: 0,63
Aantal berichten: 9036
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 174
Aantal toevoegingen: 312
Top 10 albums
- 2. Sonata Arctica - The Days of Grays (2009)
- 3. Linkin Park - A Thousand Suns (2010)
- 4. Queen - Queen II (1974)
- 5. Wintersun - Wintersun (2004)
- 6. Queensrÿche - Operation: Mindcrime (1988)
- 7. Killing Joke - Pandemonium (1994)
- 8. Kayak - Close to the Fire (2000)
- 9. Kate Bush - Lionheart (1978)
- 10. Supertramp - Even in the Quietest Moments... (1977)
Recente stemmen
- 4,0Blaze Bayley - Circle of Stone (2024) geplaatst: 20 maart, 11:56 uur
- 4,0Judas Priest - Invincible Shield (2024) geplaatst: 19 maart, 11:35 uur
- 4,0Bruce Dickinson - Tyranny of Souls (2005) geplaatst: 13 maart, 22:19 uur
- 4,5Sonata Arctica - Clear Cold Beyond (2024) geplaatst: 13 maart, 13:12 uur
- 4,5Amaranthe - The Catalyst (2024) geplaatst: 1 maart, 14:35 uur
- 4,0The Last Dinner Party - Prelude to Ecstasy (2024) geplaatst: 21 februari, 13:01 uur
- 3,5Damian Wilson & Adam Wakeman - Can We Leave the Light On Longer? (2024) geplaatst: 18 februari, 14:02 uur, stem was: 4,0
- 3,5Volturian - Crimson (2020) geplaatst: 18 februari, 12:07 uur
- 4,0Static-X - Project: Regeneration Vol. 2 (2024) geplaatst: 9 februari, 16:32 uur
- 4,5Seventh Wonder - Mercy Falls (2008) geplaatst: 9 februari, 16:24 uur