musiquefrique
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 5 juni 2010
Laatste bezoek: afgelopen zaterdag om 09:00 uur
Aantal stemmen: 920
Gemiddelde: 4,02
Standaardafwijking: 0,52
Aantal berichten: 67
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 3
Aantal toevoegingen: 22
Top 10 albums
- 1. Jeff Buckley - Grace (1994)
- 2. Nick Drake - Pink Moon (1972)
- 3. Radiohead - OK Computer (1997)
- 4. Marvin Gaye - What's Going On (1971)
- 5. Joni Mitchell - Blue (1971)
- 7. The National - High Violet (2010)
- 8. Johnny Cash - American III: Solitary Man (2000)
- 9. Betty Davis - They Say I'm Different (1974)
- 10. Fairport Convention - Liege & Lief (1969)
Top 10 artiesten
- 1. Nick Drake
- 2. Aretha Franklin
- 3. Joni Mitchell
- 4. The National
- 5. Curtis Mayfield
- 6. PJ Harvey
- 7. Sandy Denny
- 8. Marvin Gaye
- 9. Mark Lanegan
- 10. Betty Davis
Recente stemmen
- 3,5A Tribute to Curtis Mayfield (1993) geplaatst: 23 februari, 20:03 uur, stem was: 3,0
- 4,0Curtis Mayfield - Give, Get, Take, and Have (1976) geplaatst: 23 februari, 19:06 uur, stem was: 3,5
- 3,5Pino D'Angiò - ...Balla! (1981) geplaatst: 29 januari, 17:10 uur
- 4,0Joan Armatrading - Show Some Emotion (1977) geplaatst: 29 januari, 16:39 uur
- 3,5The Boomtown Rats - The Boomtown Rats (1977) geplaatst: 12 november 2023, 17:32 uur
- 4,5Slowdive - Everything Is Alive (2023) geplaatst: 17 september 2023, 12:52 uur
- 4,0Franco Battiato - La Voce del Padrone (1981) geplaatst: 22 augustus 2023, 20:13 uur
- 4,5Paolo Nutini - Last Night in the Bittersweet (2022) geplaatst: 3 juli 2023, 19:55 uur
- 4,0Véronique Sanson - Amoureuse (1972) geplaatst: 5 mei 2023, 14:25 uur
- 4,0Fleur - Bouquet Champêtre (2022) geplaatst: 5 december 2022, 19:17 uur