retrobok
E-mailadres: [email protected]
Statistieken
Geregistreerd: 31 december 2010
Laatste bezoek: 12 februari 2012, 13:13 uur
Aantal stemmen: 250
Gemiddelde: 3,96
Standaardafwijking: 0,82
Aantal berichten: 4
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Top 10 albums
- 1. Nick Drake - Five Leaves Left (1969)
- 2. The Beatles - Rubber Soul (1965)
- 3. Hüsker Dü - New Day Rising (1985)
- 4. Lemonheads - It's a Shame About Ray (1992)
- 5. Buzzcocks - Singles Going Steady (1979)
- 6. Thin Lizzy - Jailbreak (1976)
- 8. The Cure - Faith (1981)
- 10. Ramones - Leave Home (1977)
Recente stemmen
- 4,5The Cure - Faith (1981) geplaatst: 4 december 2011, 19:14 uur
- 3,5Vandale - Schandale (1981) geplaatst: 19 oktober 2011, 17:18 uur
- 3,5Slade - B-Sides (2007) geplaatst: 22 september 2011, 20:17 uur
- 4,0The Clash - Give 'em Enough Rope (1978) geplaatst: 18 september 2011, 20:08 uur
- 3,0Philip Lynott - Solo in Soho (1980) geplaatst: 14 september 2011, 19:09 uur
- 4,5Grateful Dead - American Beauty (1970) geplaatst: 12 september 2011, 20:44 uur
- 4,0Slayer - Hell Awaits (1985) geplaatst: 22 augustus 2011, 19:34 uur
- 3,0Slayer - Show No Mercy (1983) geplaatst: 22 augustus 2011, 19:19 uur
- 4,5The Jimi Hendrix Experience - Axis: Bold as Love (1967) geplaatst: 18 augustus 2011, 21:43 uur, stem was: 4,0
- 4,5Moby Grape - Moby Grape '69 (1969) geplaatst: 16 augustus 2011, 20:57 uur, stem was: 4,0