rjtje7
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 1 december 2014
Laatste bezoek: 27 februari 2017, 23:33 uur
Aantal stemmen: 152
Gemiddelde: 3,76
Standaardafwijking: 0,48
Aantal berichten: 0
Top 10 albums
- 1. Pearl Jam - Ten (1991)
- 2. Nirvana - Nevermind (1991)
- 4. Pantera - Cowboys from Hell (1990)
- 6. Soundgarden - Superunknown (1994)
- 7. System of a Down - Toxicity (2001)
- 8. Metallica - Ride the Lightning (1984)
- 9. Black Sabbath - Paranoid (1970)
- 10. Alice in Chains - Facelift (1990)
Recente stemmen
- 4,0Alter Bridge - The Last Hero (2016) geplaatst: 26 september 2016, 16:55 uur
- 4,5Killswitch Engage - Incarnate (2016) geplaatst: 17 september 2016, 22:54 uur
- 3,5Parkway Drive - Ire (2015) geplaatst: 17 september 2016, 22:53 uur
- 4,0Parkway Drive - Atlas (2012) geplaatst: 17 september 2016, 22:52 uur
- 5,0Parkway Drive - Deep Blue (2010) geplaatst: 17 september 2016, 22:52 uur
- 5,0Parkway Drive - Horizons (2007) geplaatst: 17 september 2016, 22:51 uur
- 5,0Parkway Drive - Killing with a Smile (2005) geplaatst: 17 september 2016, 22:50 uur
- 4,0Alter Bridge - AB III (2010)
Alternatieve titel: AB III.5geplaatst: 27 maart 2015, 20:23 uur - 4,5Tremonti - All I Was (2012) geplaatst: 4 maart 2015, 13:25 uur, stem was: 4,0
- 4,5Johnny Cash - The Legend (2005) geplaatst: 21 februari 2015, 15:17 uur