MusicMan92
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 5 mei 2015
Laatste bezoek: 17 november 2021, 13:16 uur
Aantal stemmen: 40
Gemiddelde: 4,41
Standaardafwijking: 0,42
Aantal berichten: 5
Top 10 albums
- 1. Tame Impala - Currents (2015)
- 2. Nirvana - Nevermind (1991)
- 3. The Doors - L.A. Woman (1971)
- 4. Pink Floyd - Meddle (1971)
- 5. The Black Keys - El Camino (2011)
- 6. Neil Young - Harvest (1972)
- 7. The War on Drugs - Lost in the Dream (2014)
- 9. Ty Segall - Ty Segall (2017)
- 10. John Mayer - Born and Raised (2012)
Recente stemmen
- 4,0The Chats - High Risk Behaviour (2020) geplaatst: 20 november 2020, 18:36 uur
- 5,0Tame Impala - The Slow Rush (2020) geplaatst: 11 maart 2020, 19:40 uur, stem was: 4,5
- 5,0Fontaines D.C. - Dogrel (2019) geplaatst: 22 september 2019, 23:58 uur, stem was: 4,5
- 4,5Ty Segall & Freedom Band - Deforming Lobes (2019) geplaatst: 14 april 2019, 22:26 uur, stem was: 4,0
- 4,5Kurt Vile - Bottle It In (2018) geplaatst: 14 oktober 2018, 13:15 uur
- 4,5Oh Sees - Smote Reverser (2018) geplaatst: 21 augustus 2018, 16:49 uur
- 4,5Omni - Multi-task (2017) geplaatst: 20 augustus 2018, 15:40 uur
- 4,5Ty Segall & White Fence - Joy (2018) geplaatst: 20 juli 2018, 13:49 uur
- 4,5Dan Auerbach - Waiting on a Song (2017) geplaatst: 19 april 2018, 18:01 uur, stem was: 5,0
- 5,0Ty Segall - Twins (2012) geplaatst: 14 april 2018, 23:33 uur, stem was: 4,5