MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500

zoeken in:
Onweerwolf
Gretzltje!!

Als jij 'O Superman (For Massenet)' op #10 zet dan zet ik een nummer van Eefje van jouw keuze op #10. Deal?

Koehandel! Love it...

PrePush Playlist Zaterdag 7 oktober:

PrePush (7 okt) on Spotify - open.spotify.com

En tot slot De PrePush 500 Playlist Zondag 8 oktober:

PrePush (8 okt) on Spotify - open.spotify.com

Een top-500 is niet verplicht toch? Ik heb al moeite om 250 te selecteren want ik wil wel dat ze een kans maken anders was ik in een dag wel klaar ;p

jordidj1 schreef:
Een top-500 is niet verplicht toch? Ik heb al moeite om 250 te selecteren want ik wil wel dat ze een kans maken anders was ik in een dag wel klaar ;p
Elke lengte van 25 t/m 500 is toegestaan. Langer mag trouwens ook, maar dan knippen we de rest er gewoon af.

chevy93 schreef:
(quote)
Elke lengte van 25 t/m 500 is toegestaan. Langer mag trouwens ook, maar dan knippen we de rest er gewoon af.

Ik zie hoe ver ik kom, als het er 200 zijn is het mooi zijn het er 1000 dan moet ik een leven zoeken

jordidj1 schreef:
zijn het er 1000 dan moet ik een leven zoeken
Pas twee(?) jaar geleden is het maximum omlaag gehaald van 1000 naar 500. Volgens mij stuurden destijds een man of 20 à 25 een 500+ lijstje in. Waaronder ondergetekende één keer.

chevy93 schreef:
(quote)
Pas twee(?) jaar geleden is het maximum omlaag gehaald van 1000 naar 500. Volgens mij stuurden destijds een man of 20 à 25 een 500+ lijstje in. Waaronder ondergetekende één keer.

Verbaasd mij niets, lukt mij ook wel maar dit jaar niet in zo'n kort tijdsbestek

Onweerwolf schreef:
Gretzltje!!

Als jij 'O Superman (For Massenet)' op #10 zet dan zet ik een nummer van Eefje van jouw keuze op #10. Deal?

Hmmm, ga ik nog even goed over nadenken.

jordidj1 schreef:
(quote)
zijn het er 1000 dan moet ik een leven zoeken
Maar daar heb je dan voorlopig even geen tijd voor. Dilemma!

zaaf
Done. 500 stuks.

Onweerwolf
Lijstje opgestuurd.

Bij deze een random screenshot ergens uit een stukje van de lijst...

http://puu.sh/y3FJa/1afadb231f.png

*kuch* Gretz *kuch*

********************* Shaking the tree!! **********************

Er druppelen lijstjes binnen, heel gestaag, en we verwachten dat het tempo nu echt langzaam gaat stijgen, om uiteindelijk tot een explosie te komen op 4 november. Maarrr: We willen toch dolgraag weer lijstjes zien van o.a. de volgende mensen, dij deze vraag: hoe ver zijn jullie al met jullie inzendlijst voor de v500 van dit jaar? Het is onze 10e editie en we willen het vieren met een kwalitatief en kwantitatief hoogstaande lijst! Voor kwaliteit moeten we dan natuurlijk sowieso zijn bij...:

Nicolage Rico, Bardt1980, Corporal Clegg, Salvadore, freitzen, Snoeperd, jasper1991, aERodynamIC, Gretz, bashaan67, laxus11, Dwejkk_,
AOVV, kobe bryant fan, Gebruiker43757, Ralph., Stefan1979, Outlaw104, The Eraser, titan, Dungeon, stoepkrijt, Misterfool, herman, ArthurDZ, Arno, Teunnis, The_CrY, Arrie, Casartelli, Don Cappuccino, vigil, Co Jackso, Johnny Marrissey, Simon77, JoaMuse, Rvdz, stickyfish, arcade monkeys, Edgar18, El Ninjo, Co Jackso, EttaJamesBrown, HugovdBos, hoi123, Frejarius, Dim, Dungeon, GrafGantz, 2MY, Rhythm & Poetry, Lukas, jordidj1

Disclaimer: Vind je het vervelend dat ik je hier tag, meld het dan, dan zal ik je van de taglijst hier afhalen (dus stuur e dan even een pb-tje) - en heb je al ingestuurd, vergeef me dan dat ik dat slecht bijhoudt...

Onweerwolf schreef:
Lijstje opgestuurd.

Bij deze een random screenshot ergens uit een stukje van de lijst...

(afbeelding)

*kuch* Gretz *kuch*

Ben bang dat het vreselijke nummer van Laurie net ietsjes hoger staat

Nog ff snel de regels, voor zover die er zijn...:

Wat moet je doen?

Een topxx insturen: Minimaal een top25, maximaal een top500
De volgorde is van belang! Nummer 1 krijgt de meeste punten, en dan steeds een beetje minder.
De keuze is volledig vrij!
Stuur svp in via een Excelformulier of ander spreadsheetprogramma - 1 kolom voor artiest 1 voor titel
Stuur je lijst uiterlijk 4 november naar: [email protected]

Lijst is klaar. Misschien nog een klein beetje schaafwerk hier en daar!

Ik ben nog bezig. Om een of andere reden lijkt het me dit jaar veel meer tijd te kosten dan vorig jaar.

ik ben begonnen, met een weekje ben ik klaar hoop ik

Ben ook bezig met mijn Verrukkelijke 500. In de afrondingsfase, dus komt er snel aan:)

Gebruiker43757 schreef:
Ik ben nog bezig. Om een of andere reden lijkt het me dit jaar veel meer tijd te kosten dan vorig jaar.

Goed bezig! Maar ehh: enig idee waarom het dit jaar meer moeite kost dan andere jaren..?

Eerder dit jaar heb jij meegedaan aan het albumspel hier op MusicMeter. Wellicht ben je ook geïnteresseerd in de Verrukkelijke 500 van Orinoco Radio. Dit jaar wordt alweer de tiende editie daarvan uitgezonden in het weekend van 17-18-19 november. Het mooie van deze lijst is dat je volledig vrij gelaten wordt, dus geen keuzelijst, geen laddersysteem, maar simpelweg jouw favoriete nummers (dus geen albums ). De enige regel die er is, is dat je lijst uit minimaal 25 en maximaal 500 nummers bestaat. En ja, de volgorde maakt uit! Je nummer 1 krijgt (veel) meer punten dan je nummer 25, die weer veel meer punten krijgt dan je nummer 500.

Je hebt tot en met zaterdag 4 november om jouw lijst in te sturen naar [email protected]. Graag de lijst aanleveren in een Excel-formaat (of aanverwant programma) voor een efficiënte verwerking van de lijsten.

Zoals hierboven gememoreerd is zendercoördinator van Orinoco Grafmat bezig met een taglijst. Mocht je niet geïnteresseerd zijn, stuur hem dan even een berichtje en dan wordt je voortaan niet meer onnodig getagd.

P.S. Excuus als ik nu mensen tag die al getagd zijn (bv. gisteren door Grafmat), maar ik had geen zin om die eruit te filteren.

adri1982 aERodynamIC angelin arcade monkeys ariedirk ArthurDZ Ataloona Bardt1980 BeatHoven brandos Bravejester Brunniepoo BuzzLightyear Casartelli Cellulord Cor cosmic kid DjFrankie dumb_helicopter Echo01 Edgar18 El Stepperiño ElPatron EttaJamesBrown fatima Finidi Flipm0de frolunda GrafGantz Grecio Gretz Gyzzz hoi123 J.J. Wever Jan Wessels jeb777 jetstreamer JoaMuse Joezer49263 johan de witt Johnny Marr jordidj1 Jupiter Koenr laxus11 legian likeahurricane LucM luigifort Lura Lying Mouth Marty McFly Mathough Mjuman namsaap nedbed nelis nico1616 niels94 Noordpool orbit panjoe PaulKemp48 philtuper Poa Rogyros Rudi S Salvadore Sander14 SirPsychoSexy Sjaakspeare Snoeperd spinout stoepkrijt Superbitch Teunnis The_CrY thetinderstick Titmeister Tom. trebremmit Venceremos Vento Vivimus vigil Ward wibro zaaf zalwelnikszijn! 123poetertjes 1980Joost Alicia andré AstroStart Bert Wasbeer blur8 brt catchup Dwejkk_ dynamo d E-Clect-Eddy Erwin.c Erwin72 Franck Maudit FRNKY gerre gherdt Gringo_m Grizzly Bear herman Kimmyboy Marjet Masimo Mendax Metropolis mjk87 MusicFreak ohmusica pim556 Ploppesteksel Poepgezicht Poles Apart Robbie34 Santos Screenager Sfeermaker sj0n88 Slowgaze Sparks Spikky7 stardust_be starsailor Stefan1979 Verweggistan WhyNotSmile WoNa wvv89 bennerd HugovdBos Jelle78 Manfield Mart Misterfool pauljojo teus fabrice heartofsoul heicro Jaep johannesA Lontanovicolo MDRAIJER musician Nicolaib88 Simon77 Tomio B.Robertson Benos berken Bonk Forza gigage Henri-S hrmnbstr IMPULS Jester Minneapolis PUbu Scorpion_21 tangmaster TEQUILA SUNRISE Tonio viking1 Wallie1985 Wickerman deric raven E40 Funky Bookie Martial rkdev Spiritwalker Telamon BBeukers Dim Frenz jellorum van elst 50tracks Grafmat judgepaddy Mastroianni mauricedegier Riesdude sokra Tom Traubert

500 nummers van 2017 of van willekeurig welk jaar?

E-Clect-Eddy schreef:

Van elk jaar

E-Clect-Eddy schreef:
Beide zijn toegestaan.

Maar het is inderdaad een 'allertijdenlijst'; als alternatief voor de beperkte keuzelijst van de Top 2000.

okay... maar Stayin' Alive wint toch wel in al die Top lijsten, toch? ...of hoopt in elk geval Barry

Even een terugvindpost. Ik ben dit sombere weekeinde begonnen met mijn jaarlijkse top 300.

Volgorde maakt niets uit toch? Of weegt #1 zwaarder dan #500?

zaaf
Grafmat schreef:
Nog ff snel de regels, voor zover die er zijn...:

Wat moet je doen?

Een topxx insturen: Minimaal een top25, maximaal een top500
De volgorde is van belang! Nummer 1 krijgt de meeste punten, en dan steeds een beetje minder.
De keuze is volledig vrij!
Stuur svp in via een Excelformulier of ander spreadsheetprogramma - 1 kolom voor artiest 1 voor titel
Stuur je lijst uiterlijk 4 november naar: [email protected]
Hahaha, het staat er echt.

Volgorde maakt uit.

Oh ja ik zie het, had die post gemist, thanks

Gast
geplaatst: vandaag om 04:47 uur

geplaatst: vandaag om 04:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.