cristiu2
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 13 november 2006
Laatste bezoek: afgelopen dinsdag om 21:45 uur
Aantal stemmen: 165
Gemiddelde: 4,19
Standaardafwijking: 0,77
Aantal berichten: 193
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 2
Aantal toevoegingen: 1
Top 10 albums
- 1. U2 - The Unforgettable Fire (1984)
- 3. U2 - Achtung Baby (1991)
- 4. The Police - Ghost in the Machine (1981)
- 5. U2 - Zooropa (1993)
- 7. The Cure - Disintegration (1989)
- 8. Duran Duran - Rio (1982)
- 9. Radiohead - In Rainbows (2007)
- 10. The Boxer Rebellion - The Cold Still (2011)
Rotatielijst
De volgende albums draait deze gebruiker momenteel het meest:
- 1. Het Zesde Metaal - Het Langste Jaar (2024)
- 2. Duran Duran - Danse Macabre (2023)
- 3. Depeche Mode - Memento Mori (2023)
- 4. Peter Gabriel - i/o (2023)
- 5. Eefje de Visser - Bitterzoet LIVE (2023)
Recente stemmen
- 5,0Het Zesde Metaal - Het Langste Jaar (2024) geplaatst: 20 februari, 12:42 uur
- 4,5Peter Gabriel - i/o (2023) geplaatst: 18 december 2023, 18:00 uur
- 4,0Till Lindemann - Zunge (2023) geplaatst: 9 december 2023, 14:38 uur
- 5,0Eefje de Visser - Bitterzoet LIVE (2023) geplaatst: 6 december 2023, 19:39 uur
- 4,5Duran Duran - Danse Macabre (2023) geplaatst: 28 oktober 2023, 21:09 uur, stem was: 3,5
- 4,5Sigur Rós - ÁTTA (2023) geplaatst: 9 oktober 2023, 23:51 uur
- 3,0Slowdive - Everything Is Alive (2023) geplaatst: 9 oktober 2023, 21:19 uur, stem was: 2,0
- 4,5Steven Wilson - The Harmony Codex (2023) geplaatst: 3 oktober 2023, 20:25 uur, stem was: 4,0
- 4,0PiL - End of World (2023) geplaatst: 26 augustus 2023, 21:08 uur
- 4,0Blur - The Ballad of Darren (2023) geplaatst: 18 augustus 2023, 12:03 uur