Marijke1960
Echte naam: Marijke
Geslacht: Vrouw
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 3 december 2006
Laatste bezoek: 16 maart 2018, 18:37 uur
Aantal stemmen: 80
Gemiddelde: 4,13
Standaardafwijking: 0,67
Aantal berichten: 19
Top 10 albums
- 1. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975)
- 2. Hooverphonic - (No) More Sweet Music (2005)
- 3. Luka Bloom - Innocence (2005)
- 4. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973)
- 5. Al Stewart - Year of the Cat (1976)
- 7. Penguin Cafe Orchestra - Concert Program (1995)
- 8. Spinvis - Dagen van Gras, Dagen van Stro (2005)
- 9. Elbow - The Seldom Seen Kid (2008)
Recente stemmen
- 5,0Superorganism - Superorganism (2018) geplaatst: 4 maart 2018, 12:59 uur
- 4,0Weekend - La Varieté (1982) geplaatst: 5 februari 2018, 11:59 uur
- 4,0LCD Soundsystem - Sound of Silver (2007) geplaatst: 19 januari 2018, 20:14 uur
- 4,5Kraftwerk - The Man·Machine (1978)
Alternatieve titel: The Man-Machinegeplaatst: 2 september 2017, 08:48 uur - 4,0Kraftwerk - Trans-Europe Express (1977) geplaatst: 10 augustus 2017, 12:17 uur
- 4,0alt-J (∆) - Relaxer (2017) geplaatst: 30 juli 2017, 08:48 uur
- 4,0Underworld - Barking (2010) geplaatst: 26 juli 2017, 08:54 uur
- 2,5Arcade Fire - Everything Now (2017) geplaatst: 26 juli 2017, 08:50 uur
- 4,5Underworld - 1992-2002 (2003) geplaatst: 26 juli 2017, 08:28 uur, stem was: 5,0
- 4,0Faithless - The Dance (2010)
Alternatieve titel: The Dance Never Endsgeplaatst: 15 juli 2017, 06:45 uur