Demachiel
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 30 juli 2007
Laatste bezoek: 8 september 2020, 15:35 uur
Aantal stemmen: 20
Gemiddelde: 2,98
Standaardafwijking: 1,89
Aantal berichten: 9
Top 10 albums
- 1. Alter Bridge - Blackbird (2007)
- 3. Pearl Jam - Ten (1991)
- 4. Muse - Origin of Symmetry (2001)
- 5. Foo Fighters - In Your Honor (2005)
- 6. Alter Bridge - One Day Remains (2004)
- 7. Alice in Chains - Dirt (1992)
- 8. Metallica - Master of Puppets (1986)
- 9. Dream Theater - Images and Words (1992)
- 10. Temple of the Dog - Temple of the Dog (1991)
Recente stemmen
- 1,0Metallica - S&M 2 (2020)
Alternatieve titel: Symphony and Metallica 2geplaatst: 28 augustus 2020, 14:31 uur - 0,5Herman Brood & His Wild Romance - Shpritsz (1978) geplaatst: 26 maart 2020, 12:36 uur
- 1,5Dream Theater - Dream Theater (2013) geplaatst: 27 juni 2018, 13:08 uur
- 0,5Roosbeef - Ze Willen Wel Je Hond Aaien Maar Niet Met Je Praten (2008) geplaatst: 1 juni 2017, 16:44 uur, stem was: 1,0
- 0,5Spinvis - Trein Vuur Dageraad (2017) geplaatst: 1 juni 2017, 16:42 uur, stem was: 5,0
- 0,5Dream Theater - The Astonishing (2016) geplaatst: 11 februari 2016, 09:44 uur
- 4,5Flying Colors - Flying Colors (2012) geplaatst: 11 februari 2012, 22:47 uur, stem was: 4,0
- 5,0Alter Bridge - AB III (2010)
Alternatieve titel: AB III.5geplaatst: 5 oktober 2010, 23:19 uur - 5,0Alice in Chains - Black Gives Way to Blue (2009) geplaatst: 1 januari 2010, 14:25 uur
- 2,0Muse - The Resistance (2009) geplaatst: 1 januari 2010, 14:24 uur