terom
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 25 februari 2008
Laatste bezoek: 22 april 2018, 08:49 uur
Aantal stemmen: 214
Gemiddelde: 4,21
Standaardafwijking: 0,53
Aantal berichten: 67
Top 10 albums
- 1. Genesis - Foxtrot (1972)
- 2. Peter Gabriel - Up (2002)
- 3. Elbow - The Seldom Seen Kid (2008)
- 4. Talking Heads - Remain in Light (1980)
- 5. R.E.M. - Lifes Rich Pageant (1986)
- 6. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
- 8. Radiohead - The Bends (1995)
- 9. Pixies - Doolittle (1989)
Recente stemmen
- 4,0The Decemberists - I'll Be Your Girl (2018) geplaatst: 25 maart 2018, 15:45 uur, stem was: 3,5
- 4,0Sufjan Stevens - Songs for Christmas (2006) geplaatst: 16 december 2017, 15:33 uur
- 4,0Morrissey - Low in High School (2017) geplaatst: 17 november 2017, 22:04 uur, stem was: 0,5
- 4,0The The - Mind Bomb (1989) geplaatst: 15 juli 2017, 13:13 uur, stem was: 2,5
- 4,5Elbow - Little Fictions (2017) geplaatst: 5 februari 2017, 22:17 uur, stem was: 4,0
- 4,0Paolo Nutini - Caustic Love (2014) geplaatst: 3 maart 2015, 21:46 uur, stem was: 4,5
- 4,0The Decemberists - What a Terrible World, What a Beautiful World (2015) geplaatst: 5 januari 2015, 22:18 uur
- 3,5alt-J (∆) - This Is All Yours (2014) geplaatst: 1 januari 2015, 19:33 uur, stem was: 3,0
- 4,5Ben Howard - I Forget Where We Were (2014) geplaatst: 1 januari 2015, 19:32 uur
- 3,5Damien Rice - My Favourite Faded Fantasy (2014) geplaatst: 1 januari 2015, 19:32 uur