alphapunk
Geslacht: Man
E-mailadres: [email protected]
Statistieken
Geregistreerd: 17 augustus 2010
Laatste bezoek: 11 maart, 09:33 uur
Aantal stemmen: 88
Gemiddelde: 4,40
Standaardafwijking: 0,60
Aantal berichten: 9
Top 10 albums
- 1. Talking Heads - Remain in Light (1980)
- 3. Bob Dylan - Blood on the Tracks (1975)
- 5. David Bowie - "Heroes" (1977)
- 6. Pixies - Surfer Rosa (1988)
- 8. Nine Inch Nails - The Fragile (1999)
- 9. Arcade Fire - Funeral (2004)
- 10. Sonic Youth - Sonic Nurse (2004)
Recente stemmen
- 5,0Bruce Springsteen & The E Street Band - Live/1975-85 (1986) geplaatst: 14 juni 2022, 12:44 uur
- 5,0Ryuichi Sakamoto & David Byrne - The Last Emperor (1987) geplaatst: 24 januari 2021, 13:15 uur
- 5,0Queens of the Stone Age - …Like Clockwork (2013) geplaatst: 24 januari 2021, 13:06 uur
- 4,0LCD Soundsystem - LCD Soundsystem (2005) geplaatst: 11 november 2018, 18:05 uur
- 4,0Yeah Yeah Yeahs - Fever to Tell (2003) geplaatst: 10 november 2018, 10:26 uur
- 4,5Kate Bush - Hounds of Love (1985) geplaatst: 9 oktober 2018, 18:56 uur
- 5,0Kate Bush - The Kick Inside (1978) geplaatst: 9 oktober 2018, 18:45 uur
- 5,0Kate Bush - The Dreaming (1982) geplaatst: 9 oktober 2018, 18:44 uur
- 4,5Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (2004) geplaatst: 21 september 2018, 20:31 uur
- 5,0Smog - Red Apple Falls (1997) geplaatst: 13 juni 2018, 20:05 uur