noize25
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 1 februari 2016
Laatste bezoek: afgelopen dinsdag om 13:29 uur
Aantal stemmen: 39
Gemiddelde: 4,37
Standaardafwijking: 0,53
Aantal berichten: 0
Top 10 albums
- 1. Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu (1970)
- 2. Lou Reed - Berlin (1973)
- 3. Neil Young - After the Gold Rush (1970)
- 4. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973)
- 5. The Rolling Stones - Sticky Fingers (1971)
- 6. Bob Dylan - Desire (1976)
- 7. Midlake - The Trials of Van Occupanther (2006)
- 8. Radiohead - OK Computer (1997)
- 9. Led Zeppelin - Led Zeppelin II (1969)
- 10. Leonard Cohen - Songs of Leonard Cohen (1967)
Recente stemmen
- 4,0Novastar - The Best Is Yet to Come (2024) geplaatst: afgelopen zondag om 16:18 uur, stem was: 3,5
- 4,0Ezra Collective - Where I'm Meant to Be (2022) geplaatst: afgelopen zondag om 15:28 uur
- 5,0Crosby, Stills & Nash - Crosby, Stills & Nash (1969) geplaatst: 18 februari, 18:05 uur
- 4,0Midlake - Bamnan and Slivercork (2004) geplaatst: 18 februari, 18:04 uur
- 4,0Midlake - Antiphon (2013) geplaatst: 18 februari, 18:03 uur
- 4,5Midlake - The Courage of Others (2010) geplaatst: 18 februari, 18:03 uur
- 5,0Neil Young - After the Gold Rush (1970) geplaatst: 18 februari, 18:02 uur
- 4,0Snarky Puppy - Immigrance (2019) geplaatst: 18 februari, 18:01 uur
- 4,0Santana - Caravanserai (1972) geplaatst: 18 februari, 16:59 uur
- 4,5Santana - Santana III (1971)
Alternatieve titel: The Third Albumgeplaatst: 18 februari, 16:25 uur