TimmeB
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 2 april 2016
Laatste bezoek: 9 januari 2021, 17:46 uur
Aantal stemmen: 47
Gemiddelde: 4,36
Standaardafwijking: 0,60
Aantal berichten: 0
Top 10 albums
- 1. alt-J (∆) - An Awesome Wave (2012)
- 2. Arcade Fire - Funeral (2004)
- 4. Feist - The Reminder (2007)
- 5. Nick Drake - Pink Moon (1972)
- 6. Portishead - Dummy (1994)
- 7. Radiohead - In Rainbows (2007)
- 8. Grizzly Bear - Yellow House (2006)
- 9. The Strokes - Is This It (2001)
- 10. Vampire Weekend - Vampire Weekend (2008)
Recente stemmen
- 5,0Marvin Gaye - What's Going On (1971) geplaatst: 9 januari 2021, 16:43 uur
- 5,0Gorillaz - Demon Days (2005) geplaatst: 9 januari 2021, 16:43 uur
- 5,0Crowded House - Crowded House (1986) geplaatst: 9 januari 2021, 16:43 uur
- 5,0The Doors - Strange Days (1967) geplaatst: 9 januari 2021, 16:43 uur
- 5,0Vampire Weekend - Vampire Weekend (2008) geplaatst: 30 december 2016, 00:12 uur
- 4,0Tame Impala - InnerSpeaker (2010) geplaatst: 30 december 2016, 00:11 uur
- 4,0Tame Impala - Lonerism (2012) geplaatst: 30 december 2016, 00:10 uur, stem was: 3,5
- 5,0Portishead - Dummy (1994) geplaatst: 30 december 2016, 00:09 uur
- 4,5The Strokes - Angles (2011) geplaatst: 4 april 2016, 18:50 uur
- 4,5The Strokes - Room on Fire (2003) geplaatst: 4 april 2016, 18:49 uur