Tommy.Peters
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 22 maart 2018
Laatste bezoek: afgelopen zondag om 16:52 uur
Aantal stemmen: 112
Gemiddelde: 3,85
Standaardafwijking: 0,60
Aantal berichten: 0
Top 10 albums
- 1. Iron & Wine - Beast Epic (2017)
- 2. Vulfpeck - Mr Finish Line (2017)
- 3. Gillian Welch - The Harrow & The Harvest (2011)
- 4. Gillian Welch - Time (The Revelator) (2001)
- 5. Phoebe Bridgers - Stranger in the Alps (2017)
- 6. Bon Iver - Bon Iver, Bon Iver (2011)
- 7. Midlake - The Trials of Van Occupanther (2006)
- 8. The National - High Violet (2010)
- 9. Fleetwood Mac - Rumours (1977)
- 10. Vulfpeck - The Beautiful Game (2016)
Recente stemmen
- 4,5Carole King - Tapestry (1971) geplaatst: 17 maart, 14:11 uur
- 4,0Pat Metheny - From This Place (2020) geplaatst: 1 mei 2021, 21:37 uur
- 4,0Wheel - Resident Human (2021) geplaatst: 26 april 2021, 16:39 uur
- 4,0Godspeed You! Black Emperor - G_d's Pee AT STATE'S END! (2021) geplaatst: 20 april 2021, 18:32 uur
- 4,5David Gray - Skellig (2021) geplaatst: 31 maart 2021, 11:15 uur, stem was: 4,0
- 4,0Floating Points, Pharoah Sanders & The London Symphony Orchestra - Promises (2021) geplaatst: 31 maart 2021, 11:04 uur
- 3,5Bartees Strange - Live Forever (2020) geplaatst: 18 maart 2021, 18:03 uur
- 4,0Balthazar - Sand (2021) geplaatst: 8 maart 2021, 10:56 uur
- 1,5Nick Cave & Warren Ellis - Carnage (2021) geplaatst: 8 maart 2021, 10:11 uur
- 3,0Julien Baker - Little Oblivions (2021) geplaatst: 8 maart 2021, 09:53 uur