Sybm
Geslacht: Man
Geboren: 17 april 2006 (17 jaar)
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 12 februari 2021
Laatste bezoek: 11 december 2023, 22:48 uur
Aantal stemmen: 652
Gemiddelde: 4,01
Standaardafwijking: 0,56
Aantal berichten: 0
Top 10 albums
- 1. Queensrÿche - Operation: Mindcrime (1988)
- 2. Bob Dylan - Blood on the Tracks (1975)
- 3. Townes Van Zandt - Townes Van Zandt (1969)
- 4. Marillion - Clutching at Straws (1987)
- 6. Graham Nash - Wild Tales (1973)
- 8. Avantasia - The Mystery of Time (2013)
- 10. Damien Rice - O (2002)
Recente stemmen
- 4,5Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987) geplaatst: 14 november 2023, 22:27 uur
- 4,5Love - Forever Changes (1967) geplaatst: 13 november 2023, 16:21 uur, stem was: 4,0
- 5,0The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) geplaatst: 13 november 2023, 15:32 uur, stem was: 4,5
- 4,5The Beatles - Abbey Road (1969) geplaatst: 13 november 2023, 15:31 uur, stem was: 5,0
- 3,0The Beach Boys - Pet Sounds (1966) geplaatst: 12 november 2023, 20:07 uur
- 4,0Japan - Quiet Life (1979) geplaatst: 12 november 2023, 15:44 uur
- 3,0Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning (2005) geplaatst: 4 april 2023, 21:27 uur
- 3,0Ultravox - Vienna (1980) geplaatst: 4 april 2023, 21:27 uur
- 3,5The Smiths - The Smiths (1984) geplaatst: 2 april 2023, 21:33 uur, stem was: 3,0
- 4,5Kate Bush - Aerial (2005) geplaatst: 1 april 2023, 16:55 uur