stonesfan
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 27 juni 2005
Laatste bezoek: 14 juni 2007, 14:23 uur
Aantal stemmen: 62
Gemiddelde: 4,41
Standaardafwijking: 0,50
Aantal berichten: 2
Top 10 albums
- 1. Rolling Stones - Beggars Banquet (1968)
- 2. The Rolling Stones - Sticky Fingers (1971)
- 3. Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
- 4. Rolling Stones - Exile on Main St. (1972)
- 5. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971)
- 6. The Who - Quadrophenia (1973)
- 8. Led Zeppelin - Led Zeppelin II (1969)
- 9. The Beach Boys - Pet Sounds (1966)
- 10. The Stone Roses - The Stone Roses (1989)
Recente stemmen
- 5,0The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) geplaatst: 31 mei 2007, 11:51 uur, stem was: 4,0
- 4,0The Velvet Underground - The Velvet Underground (1969) geplaatst: 2 maart 2006, 11:02 uur
- 4,0The Velvet Underground - White Light / White Heat (1968) geplaatst: 2 maart 2006, 11:02 uur
- 3,5Coldplay - Live 2003 (2003) geplaatst: 2 maart 2006, 11:01 uur
- 3,5Coldplay - Parachutes (2000) geplaatst: 2 maart 2006, 11:00 uur
- 3,0Coldplay - A Rush of Blood to the Head (2002) geplaatst: 2 maart 2006, 11:00 uur
- 4,5Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not (2006) geplaatst: 2 maart 2006, 11:00 uur
- 4,0The Beach Boys - Surfin' U.S.A. (1963) geplaatst: 2 maart 2006, 10:59 uur
- 4,0The Beach Boys - Sunflower (1970) geplaatst: 2 maart 2006, 10:59 uur
- 4,0The Beach Boys - 20/20 (1969) geplaatst: 2 maart 2006, 10:59 uur