tribaltyn
Echte naam: martijn
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 8 juni 2008
Laatste bezoek: 26 juli 2015, 14:27 uur
Aantal stemmen: 518
Gemiddelde: 3,62
Standaardafwijking: 0,74
Aantal berichten: 117
Aantal toevoegingen: 11
Top 10 albums
- 1. Porcupine Tree - Deadwing (2005)
- 2. Opeth - Blackwater Park (2001)
- 3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975)
- 4. Tool - Lateralus (2001)
- 5. No-Man - Schoolyard Ghosts (2008)
- 6. Opeth - Damnation (2003)
- 7. Radiohead - In Rainbows (2007)
- 8. Porcupine Tree - The Sky Moves Sideways (1995)
- 9. The Radio Dept. - Clinging to a Scheme (2010)
- 10. Maudlin of the Well - Bath (2001)
Recente stemmen
- 2,5Youth Lagoon - Wondrous Bughouse (2013) geplaatst: 31 december 2013, 12:03 uur
- 3,0Wisdom of Crowds - Wisdom of Crowds (2013) geplaatst: 31 december 2013, 12:02 uur
- 4,0Tessa Rose Jackson - Songs from the Sandbox (2013) geplaatst: 31 december 2013, 12:01 uur
- 4,5Ásgeir - In the Silence (2013) geplaatst: 31 december 2013, 11:56 uur, stem was: 4,0
- 4,0Steak Number Eight - The Hutch (2013) geplaatst: 30 december 2013, 15:15 uur
- 3,5Soilwork - The Living Infinite (2013) geplaatst: 30 december 2013, 15:15 uur, stem was: 3,0
- 4,0Silverstein - This Is How the Wind Shifts (2013) geplaatst: 30 december 2013, 15:15 uur, stem was: 4,5
- 3,5Robert DeLong - Just Movement (2013) geplaatst: 30 december 2013, 15:14 uur, stem was: 4,0
- 3,0Queens of the Stone Age - …Like Clockwork (2013) geplaatst: 30 december 2013, 15:14 uur
- 3,0Pearl Jam - Lightning Bolt (2013) geplaatst: 30 december 2013, 15:14 uur