marillion
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 23 september 2005
Laatste bezoek: 21 juni 2007, 23:22 uur
Aantal stemmen: 183
Gemiddelde: 4,07
Standaardafwijking: 0,70
Aantal berichten: 1
Top 10 albums
- 1. Marillion - Misplaced Childhood (1985)
- 3. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973)
- 4. Neil Young - Harvest (1972)
- 5. Elvis Presley - From Elvis in Memphis (1969)
- 6. The Rolling Stones - Sticky Fingers (1971)
- 8. The Who - Quadrophenia (1973)
- 9. Queen - Queen (1973)
- 10. The Beach Boys - Pet Sounds (1966)
Recente stemmen
- 4,0Moby Grape - Wow (1968) geplaatst: 21 juni 2007, 23:18 uur
- 4,5Moby Grape - Moby Grape (1967) geplaatst: 21 juni 2007, 23:17 uur
- 4,5The Kinks - Something Else (1967)
Alternatieve titel: Something Else by the Kinksgeplaatst: 21 juni 2007, 23:17 uur - 4,5The Kinks - Are the Village Green Preservation Society (1968)
Alternatieve titel: The Kinks Are the Village Green Preservation Societygeplaatst: 21 juni 2007, 23:17 uur - 4,5The Kinks - The Ultimate Collection (2002) geplaatst: 21 juni 2007, 23:16 uur
- 5,0Elvis Presley - From Elvis in Memphis (1969) geplaatst: 21 juni 2007, 23:12 uur, stem was: 4,5
- 4,5Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu (1970) geplaatst: 21 juni 2007, 23:12 uur
- 4,5Buffalo Springfield - Retrospective (1969)
Alternatieve titel: The Best Ofgeplaatst: 21 juni 2007, 23:11 uur - 4,5Buffalo Springfield - Last Time Around (1968) geplaatst: 21 juni 2007, 23:11 uur
- 4,5Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again (1967) geplaatst: 21 juni 2007, 23:10 uur