jimsylvian
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 18 december 2009
Laatste bezoek: afgelopen zaterdag om 22:52 uur
Aantal stemmen: 457
Gemiddelde: 4,13
Standaardafwijking: 0,64
Aantal berichten: 5
Top 10 albums
- 1. David Sylvian - Brilliant Trees (1984)
- 4. Smashing Pumpkins - Gish (1991)
- 5. Japan - Tin Drum (1981)
- 6. David Bowie - Station to Station (1976)
- 7. Simple Minds - 5x5 Live (2012)
- 8. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
- 9. Morrissey - You Are the Quarry (2004)
- 10. Mad Season - Above (1995)
Top 10 artiesten
- 1. David Sylvian
- 2. David Bowie
- 3. Radiohead
- 4. Nick Cave & The Bad Seeds
- 5. Simple Minds
- 6. Belle & Sebastian
- 7. The Cure
- 8. R.E.M.
- 9. Tom Waits
- 10. Ben Howard
Recente stemmen
- 3,0Simple Minds - Direction of the Heart (2022) geplaatst: 4 maart, 22:12 uur
- 4,5Charles et Les Lulus - Charles et Les Lulus (1991) geplaatst: 17 februari, 18:37 uur
- 4,5Elbow - The Seldom Seen Kid (2008) geplaatst: 17 februari, 18:15 uur
- 4,5The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement (2008) geplaatst: 17 februari, 18:14 uur
- 4,5The Smile - Wall of Eyes (2024) geplaatst: 27 januari, 11:06 uur
- 4,0The Tragically Hip - Up to Here (1989) geplaatst: 14 januari, 21:24 uur
- 4,5Paul Simon - Graceland (1986) geplaatst: 24 december 2023, 23:59 uur
- 4,0Blaudzun - Lonely City Exit Wounds (2022) geplaatst: 17 december 2023, 16:53 uur
- 3,5Elvis Costello & The Imposters - The Boy Named If (2022) geplaatst: 16 december 2023, 16:01 uur
- 4,0Curse of Lono - Severed (2017) geplaatst: 4 december 2023, 19:24 uur