boltthrower58
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 3 juli 2010
Laatste bezoek: 29 oktober 2022, 14:47 uur
Aantal stemmen: 40
Gemiddelde: 4,15
Standaardafwijking: 0,78
Aantal berichten: 15
Top 10 albums
- 1. Smashing Pumpkins - Siamese Dream (1993)
- 3. The National - High Violet (2010)
- 4. Arcade Fire - Funeral (2004)
- 5. Kings of Leon - Because of the Times (2007)
- 6. Pearl Jam - Yield (1998)
- 7. Red Hot Chili Peppers - Californication (1999)
- 8. Death Cab for Cutie - Narrow Stairs (2008)
- 9. Fleet Foxes - Fleet Foxes (2008)
- 10. Beach House - Teen Dream (2010)
Top 10 artiesten
- 1. Pearl Jam
- 2. Bolt Thrower
- 3. The National
- 4. Interpol
- 5. Death Cab for Cutie
- 6. Eels
- 7. Elbow
- 8. Dimmu Borgir
- 9. Smashing Pumpkins
- 10. Deftones
Recente stemmen
- 4,5Cult of Luna - A Dawn to Fear (2019) geplaatst: 31 oktober 2019, 20:59 uur, stem was: 4,0
- 5,0Smashing Pumpkins - Siamese Dream (1993) geplaatst: 19 april 2014, 22:57 uur
- 5,0Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant (1997) geplaatst: 19 april 2014, 22:46 uur, stem was: 4,5
- 4,5The National - Trouble Will Find Me (2013) geplaatst: 13 augustus 2013, 11:32 uur
- 5,0The National - Boxer (2007) geplaatst: 15 februari 2013, 19:35 uur
- 4,5alt-J (∆) - An Awesome Wave (2012) geplaatst: 7 december 2012, 19:49 uur
- 4,5Beach House - Bloom (2012) geplaatst: 20 november 2012, 21:07 uur, stem was: 4,0
- 3,5The Gaslight Anthem - Handwritten (2012) geplaatst: 5 november 2012, 11:00 uur
- 4,5Band of Horses - Everything All the Time (2006) geplaatst: 8 september 2012, 15:05 uur
- 4,0The Walkmen - Heaven (2012) geplaatst: 7 juni 2012, 14:36 uur, stem was: 5,0