NotAlexTurner
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 29 augustus 2016
Laatste bezoek: afgelopen dinsdag om 07:54 uur
Aantal stemmen: 57
Gemiddelde: 4,39
Standaardafwijking: 0,78
Aantal berichten: 1
Top 10 albums
- 1. Arctic Monkeys - AM (2013)
- 2. Arcade Fire - Funeral (2004)
- 3. Massive Attack - Mezzanine (1998)
- 4. The Stone Roses - The Stone Roses (1989)
- 5. Suede - Dog Man Star (1994)
- 8. Joy Division - Unknown Pleasures (1979)
- 9. Four Tet - There Is Love in You (2010)
- 10. The National - Sleep Well Beast (2017)
Top 10 artiesten
- 1. New Model Army
- 2. Arctic Monkeys
- 3. Nick Cave & The Bad Seeds
- 4. Kieran Hebden
- 5. Aphex Twin
- 6. The National
- 7. Blur
- 8. Massive Attack
- 9. Arcade Fire
- 10. Suede
Rotatielijst
De volgende albums draait deze gebruiker momenteel het meest:
- 1. Four Tet - Three (2024)
- 2. The National - Laugh Track (2023)
- 3. Nation of Language - Strange Disciple (2023)
- 4. Ineffekt - High Hopes (2023)
Recente stemmen
- 4,5Four Tet - Three (2024) geplaatst: 18 maart, 08:10 uur, stem was: 4,0
- 4,5Four Tet - Live at Alexandra Palace London, 24th May 2023 (2023) geplaatst: 13 november 2023, 22:41 uur, stem was: 4,0
- 3,5Nation of Language - Strange Disciple (2023) geplaatst: 20 september 2023, 22:31 uur
- 4,5Slowdive - Slowdive (2017) geplaatst: 7 september 2023, 08:27 uur
- 5,0Slowdive - Everything Is Alive (2023) geplaatst: 2 september 2023, 10:21 uur, stem was: 4,0
- 4,0Aphex Twin - Blackbox Life Recorder 21f / In a Room7 F760 (2023) geplaatst: 30 juli 2023, 13:36 uur
- 4,0Overmono - Good Lies (2023) geplaatst: 25 mei 2023, 22:10 uur
- 5,0Four Tet - There Is Love in You (2010) geplaatst: 24 mei 2023, 23:01 uur
- 4,5Four Tet - Rounds (2003) geplaatst: 24 mei 2023, 22:19 uur
- 0,5Vreemde Kostgangers - Mist (2023) geplaatst: 20 maart 2023, 21:05 uur