LucasB
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 2 februari 2006
Laatste bezoek: 17 februari 2019, 17:42 uur
Aantal stemmen: 319
Gemiddelde: 3,57
Standaardafwijking: 0,71
Aantal berichten: 144
Aantal toevoegingen: 16
Top 10 albums
- 2. Arcade Fire - Funeral (2004)
- 3. Blur - 13 (1999)
- 4. Nirvana - Nevermind (1991)
- 5. Underworld - Dubnobasswithmyheadman (1994)
- 6. The Stone Roses - The Stone Roses (1989)
- 7. dEUS - Pocket Revolution (2005)
- 8. Iggy Pop - Lust for Life (1977)
- 9. Black Rebel Motorcycle Club - B.R.M.C. (2001)
- 10. The Velvet Underground - Loaded (1970)
Recente stemmen
- 4,0Roosbeef - Omdat Ik Dat Wil (2011) geplaatst: 3 september 2011, 11:35 uur
- 4,5AC/DC - Back in Black (1980) geplaatst: 3 augustus 2011, 23:46 uur
- 4,0Kurt Vile - Smoke Ring for My Halo (2011) geplaatst: 27 april 2011, 20:19 uur, stem was: 4,5
- 4,0Doves - Some Cities (2005) geplaatst: 8 april 2011, 11:41 uur, stem was: 4,5
- 4,5The Chameleons - Script of the Bridge (1983) geplaatst: 8 januari 2011, 11:21 uur, stem was: 4,0
- 5,0Arcade Fire - The Suburbs (2010) geplaatst: 11 december 2010, 11:39 uur, stem was: 4,5
- 4,0Röyksopp - Junior (2009) geplaatst: 11 december 2010, 11:39 uur
- 4,0The Asteroids Galaxy Tour - Fruit (2009) geplaatst: 11 december 2010, 11:39 uur
- 4,5Joy Division - Unknown Pleasures (1979) geplaatst: 11 december 2010, 11:39 uur
- 3,0Nas - Illmatic (1994) geplaatst: 11 december 2010, 11:39 uur