Mastroianni
Geslacht: Man
Woonplaats: Amsterdam
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 2 mei 2006
Laatste bezoek: gisteren om 23:46 uur
Aantal stemmen: 1332
Gemiddelde: 3,73
Standaardafwijking: 0,70
Aantal berichten: 4400
Top 10 albums
- 1. Nick Drake - Five Leaves Left (1969)
- 2. Talk Talk - Spirit of Eden (1988)
- 3. Songs: Ohia - Didn't It Rain (2002)
- 4. Björk - Vespertine (2001)
- 5. Kendrick Lamar - good kid, m.A.A.d city (2012)
- 6. Sufjan Stevens - Illinois (2005)
Alternatieve titel: Sufjan Stevens Invites You To: Come on Feel the Illinoise - 9. Tom Waits - Blue Valentine (1978)
- 10. Joy Division - Closer (1980)
Top 10 artiesten
Rotatielijst
De volgende albums draait deze gebruiker momenteel het meest:
- 2. Adrianne Lenker - Bright Future (2024)
- 3. Het Zesde Metaal - Het Langste Jaar (2024)
- 5. Slowdive - Everything Is Alive (2023)
Recente stemmen
- 4,0Jan Akkerman - Live (1978)
Alternatieve titel: Live at Montreux Jazz Festivalgeplaatst: gisteren om 13:59 uur - 4,0Adrianne Lenker - Bright Future (2024) geplaatst: afgelopen dinsdag om 23:50 uur
- 3,5Suede - Dog Man Star (1994) geplaatst: afgelopen maandag om 21:15 uur, stem was: 3,0
- 4,0Hope Sandoval and the Warm Inventions - Bavarian Fruit Bread (2001) geplaatst: 15 maart, 22:28 uur
- 4,5Slowdive - Pygmalion (1995) geplaatst: 7 maart, 22:03 uur
- 4,0Joe Jackson - Night and Day (1982) geplaatst: 24 februari, 21:24 uur, stem was: 3,5
- 4,5Julia Holter - Have You in My Wilderness (2015) geplaatst: 19 januari, 22:18 uur, stem was: 4,0
- 3,0Peter Gabriel - i/o (2023) geplaatst: 10 januari, 17:32 uur
- 3,5Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra. (1987) geplaatst: 9 januari, 14:07 uur, stem was: 2,5
- 4,5The Cure - Boys Don't Cry (1979) geplaatst: 5 januari, 14:59 uur, stem was: 4,0