Musico Pinjo
Geslacht: Man
Geboren: 1 mei 1976 (47 jaar)
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 23 januari 2009
Laatste bezoek: vandaag om 09:39 uur
Aantal stemmen: 945
Gemiddelde: 3,75
Standaardafwijking: 0,71
Aantal berichten: 327
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Aantal toevoegingen: 38
Top 10 albums
- 2. Neil Young - Live at Massey Hall 1971 (2007)
- 3. Mastodon - Crack the Skye (2009)
- 4. Sigur Rós - Ágætis Byrjun (1999)
- 6. Steven Wilson - Hand. Cannot. Erase. (2015)
- 7. Madrugada - Madrugada (2008)
- 8. Bonnie 'Prince' Billy - I See a Darkness (1999)
- 10. David Bowie - Station to Station (1976)
Recente stemmen
- 3,0Liam Gallagher & John Squire - Liam Gallagher John Squire (2024) geplaatst: 4 maart, 20:35 uur
- 4,0The Smile - Wall of Eyes (2024) geplaatst: 28 februari, 18:39 uur
- 3,0Sufjan Stevens - Javelin (2023) geplaatst: 10 februari, 18:18 uur, stem was: 3,5
- 3,5J Mascis - What Do We Do Now (2024) geplaatst: 8 februari, 21:15 uur, stem was: 4,0
- 3,0Jerry Cantrell - Brighten (2021) geplaatst: 6 januari, 00:11 uur
- 3,0Alice in Chains - Rainier Fog (2018) geplaatst: 6 januari, 00:10 uur, stem was: 4,0
- 4,5Porcupine Tree - Closure / Continuation.Live (2023)
Alternatieve titel: Live.Amsterdam 07/11/22geplaatst: 15 december 2023, 20:33 uur - 3,5Glen Hansard - All That Was East Is West of Me Now (2023) geplaatst: 24 november 2023, 12:57 uur
- 4,0Steven Wilson - The Harmony Codex (2023) geplaatst: 26 oktober 2023, 21:02 uur, stem was: 3,5
- 4,0Fleetwood Mac - Tango in the Night (1987) geplaatst: 9 oktober 2023, 11:39 uur