NastyOnWax
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 13 juli 2012
Laatste bezoek: 21 maart 2019, 13:29 uur
Aantal stemmen: 94
Gemiddelde: 3,82
Standaardafwijking: 0,61
Aantal berichten: 205
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Top 10 albums
- 1. Nas - Illmatic (1994)
- 3. Clipse - Hell Hath No Fury (2006)
- 4. Kanye West - The College Dropout (2004)
- 5. GZA - Liquid Swords (1995)
- 7. Isaiah Rashad - Cilvia Demo (2014)
- 8. Mos Def - Black on Both Sides (1999)
- 10. Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx... (1995)
Recente stemmen
- 4,0Kendrick Lamar - untitled unmastered. (2016) geplaatst: 5 april 2016, 14:28 uur
- 4,0Pusha T - King Push - Darkest Before Dawn: The Prelude (2015) geplaatst: 19 december 2015, 19:05 uur
- 4,0Clipse - Lord Willin' (2002) geplaatst: 29 oktober 2015, 21:00 uur
- 4,0Kendrick Lamar - Overly Dedicated (2010) geplaatst: 16 juli 2015, 16:41 uur
- 5,0Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015) geplaatst: 16 juli 2015, 16:39 uur
- 4,5Kid Cudi - Man on the Moon II: The Legend of Mr. Rager (2010) geplaatst: 27 mei 2015, 08:27 uur
- 3,0Fashawn - The Ecology (2015) geplaatst: 14 april 2015, 19:55 uur
- 4,0Pusha T - My Name Is My Name (2013) geplaatst: 2 februari 2015, 21:44 uur, stem was: 3,5
- 3,5Joey Bada$$ - B4.DA.$$ (2015) geplaatst: 18 januari 2015, 16:09 uur
- 3,5Cruel Summer (2012)
Alternatieve titel: G.O.O.D. Music Presents Cruel Summergeplaatst: 2 januari 2015, 00:46 uur, stem was: 2,5