Raoul
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 23 mei 2006
Laatste bezoek: 26 april 2019, 23:06 uur
Aantal stemmen: 77
Gemiddelde: 4,07
Standaardafwijking: 0,67
Aantal berichten: 90
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 13
Aantal toevoegingen: 2
Top 10 albums
- 2. Elliott Smith - Figure 8 (2000)
- 3. Bon Iver - For Emma, Forever Ago (2007)
- 4. The Tallest Man on Earth - Shallow Grave (2008)
- 5. Death Cab for Cutie - Transatlanticism (2003)
- 6. Eels - Electro-Shock Blues (1998)
- 8. Nick Drake - Bryter Layter (1971)
- 9. The Kinks - Muswell Hillbillies (1971)
- 10. Heatmiser - Mic City Sons (1996)
Recente stemmen
- 4,5The Tallest Man on Earth - I Love You. It's a Fever Dream. (2019) geplaatst: 22 april 2019, 11:24 uur
- 4,5Sufjan Stevens - Carrie & Lowell (2015) geplaatst: 12 oktober 2015, 17:51 uur
- 4,5Giles Corey - Giles Corey (2011) geplaatst: 12 oktober 2015, 16:45 uur
- 3,5Death Cab for Cutie - Kintsugi (2015) geplaatst: 9 april 2015, 08:31 uur
- 4,0Montezumas - Montezumas (2006) geplaatst: 8 april 2015, 21:02 uur
- 5,0The T.S. Eliot Appreciaton Society - A New History (2013) geplaatst: 16 februari 2014, 21:46 uur
- 4,0Kathleen Edwards - Voyageur (2012) geplaatst: 16 augustus 2013, 12:09 uur
- 4,0Daniel Norgren - Outskirt (2008) geplaatst: 11 oktober 2012, 14:56 uur
- 4,0First Aid Kit - The Lion's Roar (2012) geplaatst: 30 januari 2012, 07:45 uur
- 4,5Sigur Rós - Inni (2011) geplaatst: 22 november 2011, 09:17 uur