sjeng1
Geslacht: Man
Woonplaats: Maastricht
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 10 mei 2005
Laatste bezoek: gisteren om 20:53 uur
Aantal stemmen: 1059
Gemiddelde: 3,85
Standaardafwijking: 0,51
Aantal berichten: 5
Aantal toevoegingen: 9
Top 10 albums
- 1. Radiohead - OK Computer (1997)
- 2. The National - High Violet (2010)
- 3. Jeff Buckley - Grace (1994)
- 4. Pearl Jam - Ten (1991)
- 5. Elbow - The Seldom Seen Kid (2008)
- 6. Arcade Fire - Funeral (2004)
- 7. Joy Division - Unknown Pleasures (1979)
- 9. The Rolling Stones - Sticky Fingers (1971)
- 10. Nirvana - Nevermind (1991)
Top 10 artiesten
- 1. R.E.M
- 2. The National
- 3. Pink Floyd
- 4. Neil Young
- 5. Tom Waits
- 6. David Bowie
- 7. Pearl Jam
- 8. Arcade Fire
- 9. The Beatles
- 10. Tool
Recente stemmen
- 3,5Mark Eitzel - 60 Watt Silver Lining (1996) geplaatst: 22 december 2023, 13:13 uur, stem was: 4,0
- 3,5Rolling Stones - Hackney Diamonds (2023) geplaatst: 6 december 2023, 16:22 uur
- 4,0Sufjan Stevens - Javelin (2023) geplaatst: 6 december 2023, 16:22 uur
- 4,0The National - Laugh Track (2023) geplaatst: 6 december 2023, 16:22 uur
- 4,0Steven Wilson - The Harmony Codex (2023) geplaatst: 6 december 2023, 16:22 uur
- 4,5Peter Gabriel - i/o (2023) geplaatst: 6 december 2023, 16:21 uur
- 4,0Slowdive - Everything Is Alive (2023) geplaatst: 6 december 2023, 16:21 uur
- 4,0Talk Talk - Laughing Stock (1991) geplaatst: 17 november 2023, 13:40 uur
- 4,5Talk Talk - The Colour of Spring (1986) geplaatst: 17 november 2023, 13:40 uur, stem was: 4,0
- 4,0The Housemartins - The People Who Grinned Themselves to Death (1987) geplaatst: 13 november 2023, 12:14 uur