mathijs.douven
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 24 augustus 2021
Laatste bezoek: vandaag om 12:24 uur
Aantal stemmen: 349
Gemiddelde: 4,03
Standaardafwijking: 0,46
Aantal berichten: 0
Top 10 albums
- 1. Radiohead - In Rainbows (2007)
- 2. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973)
- 3. Porcupine Tree - In Absentia (2002)
- 4. Marillion - Script for a Jester's Tear (1983)
- 5. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet (2007)
- 7. The Cure - Disintegration (1989)
- 8. Pearl Jam - Ten (1991)
- 9. Radiohead - Kid A (2000)
- 10. Talk Talk - Spirit of Eden (1988)
Top 10 artiesten
- 1. Radiohead
- 2. Porcupine Tree
- 3. Dire Straits
- 4. Pink Floyd
- 5. Steven Wilson
- 6. The Cure
- 7. Tool
- 8. Muse
- 9. Interpol
- 10. The War on Drugs
Recente stemmen
- 4,5Marillion - Marbles in the Park (2017) geplaatst: afgelopen dinsdag om 23:39 uur
- 4,0King Buffalo - The Burden of Restlessness (2021) geplaatst: afgelopen dinsdag om 16:42 uur, stem was: 3,5
- 4,5Pearl Jam - Vs. (1993) geplaatst: afgelopen vrijdag om 16:05 uur, stem was: 4,0
- 4,0Porcupine Tree - Signify (1996) geplaatst: 18 maart, 23:05 uur, stem was: 3,5
- 4,0IDLES - TANGK (2024) geplaatst: 18 februari, 23:12 uur
- 4,5David Bowie - Hunky Dory (1971) geplaatst: 14 februari, 21:27 uur, stem was: 4,0
- 4,5Arcade Fire - Funeral (2004) geplaatst: 12 februari, 23:17 uur, stem was: 5,0
- 4,5Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013) geplaatst: 11 februari, 15:08 uur, stem was: 4,0
- 4,0Peter Gabriel - i/o (2023) geplaatst: 5 februari, 19:42 uur
- 4,0Rush - Permanent Waves (1980) geplaatst: 29 januari, 18:07 uur