MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht? #2

zoeken in:

https://www.musicmeter.nl/images/cover/8000/8387.jpg?cb=1625598605
LP, standaardversie voor bodemprijs bij Large. Ook verkrijgbaar in twee edities met gekleurd vinyl, als picture disc, combi van LP + CD of alleen CD. Enige album van Motörhead voor ZYX wordt aardig uitgemolken

DjFrankie schreef:
(afbeelding)
Deze had je op 31 mei al besteld las ik op de albumpagina. Is die zó lang onderweg geweest?! :O

DjFrankie (moderator)
stoepkrijt schreef:
(quote)
Deze had je op 31 mei al besteld las ik op de albumpagina. Is die zó lang onderweg geweest?! :O

6 juli uitgebracht en verstuurd vanuit Bandcamp

DjFrankie schreef:
(quote)

6 juli uitgebracht en verstuurd vanuit Bandcamp
Dan is-ie inderdaad lang onderweg geweest. Mijn exemplaar is gisteren verzonden, ik zal mijn geduld proberen te bewaren.

Dim
Ik ben bezig met het samenstellen van een lijst van platen "die van invloed zijn/waren op mijn (muzikale) leven". Beetje vaag natuurlijk, maar goed, belangrijker: ik bleek de nummer-1 niet eens op CD te hebben.
Dat heb ik even rechtgezet.

https://cdn.shoplightspeed.com/shops/634895/files/21282971/1600x2048x2/air-moon-safari.jpg

Symbiosis - The Black Swan Triad. (ONAARDS mooi)
Hologram (EP) - A Place to Bury Strangers
Make room - Destroy Boys

Waarom is het album 'Deranged Environment' van Bram de Laet nu nergens te verkrijgen?

Ponty Mython

Gast
geplaatst: vandaag om 08:43 uur

geplaatst: vandaag om 08:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.