Muziek / Toplijsten en favorieten / Reijersen's Muzikale Reis door de Top250
zoeken in:
1
geplaatst: 18 mei 2022, 10:59 uur
117. A Tribe Called Quest – The Low End Theory (1991)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/90.jpg?cb=1573189113
Luisterbeurten: een hiphopalbum dat ik al heel vaak gehoord heb, maar dan wel vroeger. Heb het al een aantal jaren niet meer op gehad.
Luisterervaring: dit is duidelijk de hiphop waar ik zelf erg van kan genieten. De relaxte, jazzy producties voeren daar de hoofdrol in, maar ook de fijne raps brengen fijne bijrollen met zich mee. Geen nummer is echt mis op dit album eigenlijk. Jazz (We’ve Got) is natuurlijk niet voor niks zo befaamd. Verder sowieso een plaat die je even doet relaxen. Dat is de gehele vibe die zo goed past.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/90.jpg?cb=1573189113
Luisterbeurten: een hiphopalbum dat ik al heel vaak gehoord heb, maar dan wel vroeger. Heb het al een aantal jaren niet meer op gehad.
Luisterervaring: dit is duidelijk de hiphop waar ik zelf erg van kan genieten. De relaxte, jazzy producties voeren daar de hoofdrol in, maar ook de fijne raps brengen fijne bijrollen met zich mee. Geen nummer is echt mis op dit album eigenlijk. Jazz (We’ve Got) is natuurlijk niet voor niks zo befaamd. Verder sowieso een plaat die je even doet relaxen. Dat is de gehele vibe die zo goed past.
3
geplaatst: 18 mei 2022, 12:39 uur
116. Marillion – Marbles (2004)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/11000/11600.jpg?cb=1507931702
Luisterbeurten: wederom een Marillion album in deze top250. En wederom onbekend bij mij op voorhand.
Luisterervaring: het lijkt er op dat Marillion zich vooral bedient van conceptuele albums. Ook dit Marbles lijkt ook weer met die aanpak te zijn gemaakt. Een album die qua sfeer iets geheels uitstraalt en waar een aantal mooie songs op terug te vinden zijn(bv. Genie, Angelina). Best een interessante plaat dit.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/11000/11600.jpg?cb=1507931702
Luisterbeurten: wederom een Marillion album in deze top250. En wederom onbekend bij mij op voorhand.
Luisterervaring: het lijkt er op dat Marillion zich vooral bedient van conceptuele albums. Ook dit Marbles lijkt ook weer met die aanpak te zijn gemaakt. Een album die qua sfeer iets geheels uitstraalt en waar een aantal mooie songs op terug te vinden zijn(bv. Genie, Angelina). Best een interessante plaat dit.
2
geplaatst: 18 mei 2022, 16:15 uur
0
geplaatst: 20 mei 2022, 10:00 uur
115. Mobb Deep – The Infamous (1995)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/22.jpg
Luisterbeurten: toen ik nog in mijn hiphopfase zat kon het beluisteren van dit album natuurlijk niet ontbreken, al was het nu wel al enige tijd geleden.
Luisterervaring: wat vooral erg spreekt voor dit album is de algehele, wat duistere sfeer die het uitstraalt. Alles lijkt op elkaar aangesloten om dat te bewerkstelligen. Van de producties tot aan de stemmen van de rappers. De beste songs zijn Survival of the Fittest, Eye for Eye en Trife Life.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/22.jpg
Luisterbeurten: toen ik nog in mijn hiphopfase zat kon het beluisteren van dit album natuurlijk niet ontbreken, al was het nu wel al enige tijd geleden.
Luisterervaring: wat vooral erg spreekt voor dit album is de algehele, wat duistere sfeer die het uitstraalt. Alles lijkt op elkaar aangesloten om dat te bewerkstelligen. Van de producties tot aan de stemmen van de rappers. De beste songs zijn Survival of the Fittest, Eye for Eye en Trife Life.
4
Mausie (crew)
geplaatst: 20 mei 2022, 17:03 uur
Reijersen schreef:
De beste songs zijn Survival of the Fittest, Eye for Eye en Trife Life.
De beste songs zijn Survival of the Fittest, Eye for Eye en Trife Life.
Hoe is het mogelijk om Shook Ones, Pt. 2 niet te noemen
0
geplaatst: 23 mei 2022, 14:23 uur
114. Tom Waits – Rain Dogs (1985)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/872.jpg?cb=1621785065
Luisterbeurten: gezien dat ik het album een cijfer heb gegeven ga ik er van uit dat ik dit eerder eens beluisterde. Ik had geen idee…
Luisterervaring: dit album is bij elkaar toch wel een beetje een rariteitenkabinet te noemen. Ik heb sowieso het idee dat alle albums van Tom Waits enorm van elkaar verschillen. Dit is niet echt mijn album, misschien op Time en Downtown Train na dan.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/872.jpg?cb=1621785065
Luisterbeurten: gezien dat ik het album een cijfer heb gegeven ga ik er van uit dat ik dit eerder eens beluisterde. Ik had geen idee…
Luisterervaring: dit album is bij elkaar toch wel een beetje een rariteitenkabinet te noemen. Ik heb sowieso het idee dat alle albums van Tom Waits enorm van elkaar verschillen. Dit is niet echt mijn album, misschien op Time en Downtown Train na dan.
0
geplaatst: 23 mei 2022, 15:40 uur
113. The Notorious B.I.G. – Ready to Die (1994)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/229.jpg
Luisterbeurten: toen ik nog veel naar hiphop luisterde heb ik ook dit album beluisterd. Toen was Notorious BIG niet echt mijn ding, misschien jaren later wel weer.
Luisterervaring: kan nu al zeggen dat het mij nu stukken beter bevalt dan het vroeger deed. Maar of het zo goed is in verhouding met andere hiphop die niet of lager in deze lijst staat is de vraag (en vooral een kwestie van smaak). Het conceptuele aan dit album is wel goed uitgewerkt en bovenal vind ik de flow van BIG erg fijn. Favoriete tracks zijn dan toch wel One More Chance, Juicy, Big Poppa en Respect.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/229.jpg
Luisterbeurten: toen ik nog veel naar hiphop luisterde heb ik ook dit album beluisterd. Toen was Notorious BIG niet echt mijn ding, misschien jaren later wel weer.
Luisterervaring: kan nu al zeggen dat het mij nu stukken beter bevalt dan het vroeger deed. Maar of het zo goed is in verhouding met andere hiphop die niet of lager in deze lijst staat is de vraag (en vooral een kwestie van smaak). Het conceptuele aan dit album is wel goed uitgewerkt en bovenal vind ik de flow van BIG erg fijn. Favoriete tracks zijn dan toch wel One More Chance, Juicy, Big Poppa en Respect.
0
geplaatst: 23 mei 2022, 16:11 uur
112. Red Hot Chili Peppers – Californication (1999)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/537.jpg
Luisterbeurten: enorm vaak beluisterd rond de release (toen was ik een jaar of 15). Ik ken de nummers nog zo terug halen, maar luister het niet vaak meer.
Luisterervaring: nog steeds een heel fijne plaat van RHCP dit. Vooral het begin is ijzersterk, zeg van Around the World tot aan Californication. De blend van pop, rock en funk bevalt me nog steeds erg goed. Ook de energie is goed. Live schijnt die zanger helemaal niet zo goed te zijn, maar dat hebben ze dan op deze plaat heel goed kunnen bedekken. Favoriete songs? Scar Tissue, Otherside en Road Trippin’.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/537.jpg
Luisterbeurten: enorm vaak beluisterd rond de release (toen was ik een jaar of 15). Ik ken de nummers nog zo terug halen, maar luister het niet vaak meer.
Luisterervaring: nog steeds een heel fijne plaat van RHCP dit. Vooral het begin is ijzersterk, zeg van Around the World tot aan Californication. De blend van pop, rock en funk bevalt me nog steeds erg goed. Ook de energie is goed. Live schijnt die zanger helemaal niet zo goed te zijn, maar dat hebben ze dan op deze plaat heel goed kunnen bedekken. Favoriete songs? Scar Tissue, Otherside en Road Trippin’.
1
geplaatst: 24 mei 2022, 12:29 uur
111. John Coltrane – A Love Supreme (1965)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/396.jpg
Luisterbeurten: vaker gehoord, maar ook niet per sé een album dat heel vaak op zet.
Luisterervaring: er is mijns inziens maar één manier waarop je deze plaat kan beluisteren en dat is volledig geconcentreerd, op rust en als één geheel. Losse tracks hier van luisteren werkt gewoon niet, want dan mis je zoveel op de sfeersetting. Tamelijk geniaal stukje jazz is dit toch wel.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/396.jpg
Luisterbeurten: vaker gehoord, maar ook niet per sé een album dat heel vaak op zet.
Luisterervaring: er is mijns inziens maar één manier waarop je deze plaat kan beluisteren en dat is volledig geconcentreerd, op rust en als één geheel. Losse tracks hier van luisteren werkt gewoon niet, want dan mis je zoveel op de sfeersetting. Tamelijk geniaal stukje jazz is dit toch wel.
2
geplaatst: 24 mei 2022, 15:15 uur
110. Portishead – Dummy (1994)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/55.jpg?cb=1566497682
Luisterbeurten: ooit eens beluisterd door Glory Box, maar veel herinnering heb ik daar niet aan.
Luisterervaring: bijzonder sfeervolle plaat. Fijne beats en precies goed gelaagde zang. Zangeres weet wat inleven is, ze brengt het allemaal ongelooflijk overtuigend met een stem die tegelijk breekbaar als sterk is. Een hele fijne plaat dit.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/55.jpg?cb=1566497682
Luisterbeurten: ooit eens beluisterd door Glory Box, maar veel herinnering heb ik daar niet aan.
Luisterervaring: bijzonder sfeervolle plaat. Fijne beats en precies goed gelaagde zang. Zangeres weet wat inleven is, ze brengt het allemaal ongelooflijk overtuigend met een stem die tegelijk breekbaar als sterk is. Een hele fijne plaat dit.
1
geplaatst: 24 mei 2022, 20:26 uur
Reijersen schreef:
111. John Coltrane – A Love Supreme (1965)
Tamelijk geniaal stukje jazz is dit toch wel.
111. John Coltrane – A Love Supreme (1965)
Tamelijk geniaal stukje jazz is dit toch wel.
Zou het wat breder willen trekken; Tamelijk geniaal stukje muziek is dit toch wel.
2
geplaatst: 24 mei 2022, 23:04 uur
Tony schreef:
Zou het wat breder willen trekken; Tamelijk geniaal stukje muziek is dit toch wel.
(quote)
Zou het wat breder willen trekken; Tamelijk geniaal stukje muziek is dit toch wel.
Zou het nog wat breder willen trekken; Tamelijk geniaal stukje achtste wereldwonder is dit toch wel.
1
geplaatst: 25 mei 2022, 08:21 uur
109. Nick Cave & the Bad Seeds – No More Shall We Part (2001)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/1000/1327.jpg?cb=1525189437
Luisterbeurten: wederom een album van Nick Cave en wederom eentje die ik nog niet kende.
Luisterervaring: opener is wel mooi, dus dat is in ieder geval een goed begin. Deze wat meer rustige Nick Cave doet mij sowieso wat meer dan andere muziek die ik weleens van hem hoorde. Voeg daarbij dat ik steeds meer aan zijn stem ga wennen. De eerste 4 songs zijn goed, de zesde ook en daarna vanaf song 10 weer.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/1000/1327.jpg?cb=1525189437
Luisterbeurten: wederom een album van Nick Cave en wederom eentje die ik nog niet kende.
Luisterervaring: opener is wel mooi, dus dat is in ieder geval een goed begin. Deze wat meer rustige Nick Cave doet mij sowieso wat meer dan andere muziek die ik weleens van hem hoorde. Voeg daarbij dat ik steeds meer aan zijn stem ga wennen. De eerste 4 songs zijn goed, de zesde ook en daarna vanaf song 10 weer.
0
geplaatst: 25 mei 2022, 11:48 uur
108. Eddie Vedder – Into the Wild (2007)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/85000/85387.jpg?cb=1561830213
Luisterbeurten: dat Eddie Vedder de zanger van Pearl Jam is weet ik. Verder ken ik zowel de film als de muziek niet. Ooit begonnen aan de film, maar iemand verklapte toen het einde dus nooit af gekeken.
Luisterervaring: ik krijg bij de stijl die Eddie Vedder hier hanteert een beetje een Bruce Springsteen gevoel. Het is in ieder geval een heel andere stijl dan die ik van Pearl Jam gehoord heb/gewend ben. Dan liever dit dan wat hij met band brengt. Verder past dit volgens mij ook goed bij film met de beelden van uitgestrekte natuurlandschappen.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/85000/85387.jpg?cb=1561830213
Luisterbeurten: dat Eddie Vedder de zanger van Pearl Jam is weet ik. Verder ken ik zowel de film als de muziek niet. Ooit begonnen aan de film, maar iemand verklapte toen het einde dus nooit af gekeken.
Luisterervaring: ik krijg bij de stijl die Eddie Vedder hier hanteert een beetje een Bruce Springsteen gevoel. Het is in ieder geval een heel andere stijl dan die ik van Pearl Jam gehoord heb/gewend ben. Dan liever dit dan wat hij met band brengt. Verder past dit volgens mij ook goed bij film met de beelden van uitgestrekte natuurlandschappen.
2
geplaatst: 25 mei 2022, 12:10 uur
Venceremos schreef:
Juist 5, 7 en 9 zijn mijn blauwe sterretjes bij Cave's beste.
Juist 5, 7 en 9 zijn mijn blauwe sterretjes bij Cave's beste.
Bij mij 3, 5 en 7 waarbij ik Oh My Lord als het absolute hoogtepunt beschouw.
Reijersen schreef:
Ooit begonnen aan de film, maar iemand verklapte toen het einde dus nooit af gekeken.
Ooit begonnen aan de film, maar iemand verklapte toen het einde dus nooit af gekeken.
Was het ArthurDZ, de schelm? Dit is namelijk z'n lievelingsfilm.
1
geplaatst: 25 mei 2022, 13:49 uur
Johnny Marr schreef:
Bij mij 3, 5 en 7 waarbij ik Oh My Lord als het absolute hoogtepunt beschouw.
Was het ArthurDZ, de schelm? Dit is namelijk z'n lievelingsfilm.
(quote)
Bij mij 3, 5 en 7 waarbij ik Oh My Lord als het absolute hoogtepunt beschouw.
(quote)
Was het ArthurDZ, de schelm? Dit is namelijk z'n lievelingsfilm.
Ik wil de grap niet verpesten maar dit is niet mijn lievelingsfilm, maar die van kakhiel
0
geplaatst: 25 mei 2022, 15:28 uur
107. alt-J (∆) - An Awesome Wave (2012)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/251000/251736.jpg?cb=1626986066
Luisterbeurten: alt-J is een volledig nieuwe naam voor mij.
Luisterervaring: dit album heeft wel wat luisterbeurten nodig gehad voordat ik een beetje door denk te hebben waar ik nu eigenlijk naar luister. Een bonte blend van pop, rock en electronische muziek komt op dit album je kant op. Heeft iets cools, maar ook iets chaotisch. Daarnaast zit er nogal een verschil in hoe prettig de stemmen klinken.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/251000/251736.jpg?cb=1626986066
Luisterbeurten: alt-J is een volledig nieuwe naam voor mij.
Luisterervaring: dit album heeft wel wat luisterbeurten nodig gehad voordat ik een beetje door denk te hebben waar ik nu eigenlijk naar luister. Een bonte blend van pop, rock en electronische muziek komt op dit album je kant op. Heeft iets cools, maar ook iets chaotisch. Daarnaast zit er nogal een verschil in hoe prettig de stemmen klinken.
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 mei 2022, 16:17 uur
117. A Tribe Called Quest – The Low End Theory (1991): net als Midnight Marauders vind ik ook deze naar hiphopmaatstaven goed te doen. 3*
116. Marillion – Marbles (2004): zeker "best een interessante plaat". Voor mij geldt The Invisible Man nog altijd als het mooiste wat de 21e eeuw op muzikaal gebied voortgebracht heeft. Het album als geheel is (na een aantal wisselvallige platen van Marillions kant) niet minder dan een mijlpaal in de moderne prog. De tweede cd blijft iets achter bij de eerste. 4½*
115. Mobb Deep – The Infamous (1995): Shook Ones Pt.2 viel me in de recentste ladderfinale toch wat tegen. Eerdere integrale beluistering leverde (kennelijk) toch nog een 2½*
114. Tom Waits – Rain Dogs (1985): die beluistering was wel heel lang geleden. En waar hiphopbeluisteringen van 15 jaar terug nu best iets hoger uit zouden kunnen vallen, vermoed ik dat dat bij Tom Waits zo maar eens andersom zou kunnen zijn. 2½*
113. The Notorious B.I.G. – Ready to Die (1994): pas
112. Red Hot Chili Peppers – Californication (1999): in mijn universiteitsintro zat ik tijdens het nachtelijk uur op de gastflat, alwaar Scar Tissue op MTV speelde. Altijd een soft spot voor gehouden. Verder was het album indertijd een onontkoombare hitmachine. Vond het toen nogal overdreven, inmiddels ben ik er wel wat milder over gestemd. Net als alle RHCP-albums te lang, maar ik loop qua waardering geloof ik toch nog wat achter met een 2½*
111. John Coltrane – A Love Supreme (1965): andermaal een stem uit de tijd dat ik nog niet klaar was voor het kennelijke Achtste Wereldwonder. Wie weet wat er nog in het verschiet ligt. 2½*
110. Portishead – Dummy (1994): doe mij Massive Attack maar; de debuterende Portishead komt me wat droog en moeizaam voor. Een recente luisterbeurt heeft kennelijk geresulteerd in een blauw vinkje voor albumtrack Biscuit (naast het (voor mij dan toch) voor de hand liggende Sour Times) en een naar boven afgeronde 3½*
109. Nick Cave & the Bad Seeds – No More Shall We Part (2001): tja... 2*
108. Eddie Vedder – Into the Wild (2007): heb hem ook, staat ook best een aantal mooie nummers op... en op een of andere manier is dit dan toch geen cd waar ik vaak naar teruggrijp. Of het zien van de film daar verandering in zou brengen...? 3½*
107. alt-J (∆) - An Awesome Wave (2012): jawel, het debuut van dit nieuwe bandje is ook alweer tien jaar oud. Ik heb er een zekere welwillendheid mee, maar ik ga wel met de presentator mee dat er soms wat focus mist en dat het vocaal niet altijd even denderend is. Live vlamde het ook niet echt. Verder hoor ik tot de minderheid die opvolger This Is All Yours genietbaarder vindt. 3½*
116. Marillion – Marbles (2004): zeker "best een interessante plaat". Voor mij geldt The Invisible Man nog altijd als het mooiste wat de 21e eeuw op muzikaal gebied voortgebracht heeft. Het album als geheel is (na een aantal wisselvallige platen van Marillions kant) niet minder dan een mijlpaal in de moderne prog. De tweede cd blijft iets achter bij de eerste. 4½*
115. Mobb Deep – The Infamous (1995): Shook Ones Pt.2 viel me in de recentste ladderfinale toch wat tegen. Eerdere integrale beluistering leverde (kennelijk) toch nog een 2½*
114. Tom Waits – Rain Dogs (1985): die beluistering was wel heel lang geleden. En waar hiphopbeluisteringen van 15 jaar terug nu best iets hoger uit zouden kunnen vallen, vermoed ik dat dat bij Tom Waits zo maar eens andersom zou kunnen zijn. 2½*
113. The Notorious B.I.G. – Ready to Die (1994): pas
112. Red Hot Chili Peppers – Californication (1999): in mijn universiteitsintro zat ik tijdens het nachtelijk uur op de gastflat, alwaar Scar Tissue op MTV speelde. Altijd een soft spot voor gehouden. Verder was het album indertijd een onontkoombare hitmachine. Vond het toen nogal overdreven, inmiddels ben ik er wel wat milder over gestemd. Net als alle RHCP-albums te lang, maar ik loop qua waardering geloof ik toch nog wat achter met een 2½*
111. John Coltrane – A Love Supreme (1965): andermaal een stem uit de tijd dat ik nog niet klaar was voor het kennelijke Achtste Wereldwonder. Wie weet wat er nog in het verschiet ligt. 2½*
110. Portishead – Dummy (1994): doe mij Massive Attack maar; de debuterende Portishead komt me wat droog en moeizaam voor. Een recente luisterbeurt heeft kennelijk geresulteerd in een blauw vinkje voor albumtrack Biscuit (naast het (voor mij dan toch) voor de hand liggende Sour Times) en een naar boven afgeronde 3½*
109. Nick Cave & the Bad Seeds – No More Shall We Part (2001): tja... 2*
108. Eddie Vedder – Into the Wild (2007): heb hem ook, staat ook best een aantal mooie nummers op... en op een of andere manier is dit dan toch geen cd waar ik vaak naar teruggrijp. Of het zien van de film daar verandering in zou brengen...? 3½*
107. alt-J (∆) - An Awesome Wave (2012): jawel, het debuut van dit nieuwe bandje is ook alweer tien jaar oud. Ik heb er een zekere welwillendheid mee, maar ik ga wel met de presentator mee dat er soms wat focus mist en dat het vocaal niet altijd even denderend is. Live vlamde het ook niet echt. Verder hoor ik tot de minderheid die opvolger This Is All Yours genietbaarder vindt. 3½*
4
geplaatst: 25 mei 2022, 18:47 uur
0
geplaatst: 27 mei 2022, 07:11 uur
106. The Strokes – Is This It (2001)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/540.jpg?cb=1565829095
Luisterbeurten: wederom een plaat die ik nooit hoorde. Geloof ook niet dat weleens iets van de artiest hoorde.
Luisterervaring: zelf wilde ik dit categoriseren als een typisch Brits rockbandje, tot ik zag dat ze uit de Verenigde Staten komen…. Maar qua sound is dat wel wat je krijgt: vrij aanstekelijk rocksongs. Ik vind het allemaal wat teveel op elkaar lijken en de zang doet me bijzonder weinig.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/0/540.jpg?cb=1565829095
Luisterbeurten: wederom een plaat die ik nooit hoorde. Geloof ook niet dat weleens iets van de artiest hoorde.
Luisterervaring: zelf wilde ik dit categoriseren als een typisch Brits rockbandje, tot ik zag dat ze uit de Verenigde Staten komen…. Maar qua sound is dat wel wat je krijgt: vrij aanstekelijk rocksongs. Ik vind het allemaal wat teveel op elkaar lijken en de zang doet me bijzonder weinig.
3
geplaatst: 27 mei 2022, 11:12 uur
105. Depeche Mode – Violator (1990)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/2000/2755.jpg
Luisterbeurten: Als naam en met wat losse nummers is Depeche Mode bekend bij mij. Als geheel album niet.
Luisterervaring: het begint eigenlijk allemaal best al lekker met World in My Eyes. Voelt misschien wat meer 80’s aan dan 90’s (al is het begin 90’s). Vaak aanstekelijk met veel elektronische invloeden. Natuurlijk staat die enorme hit in vorm van Enjoy the Silence hier ook op. Ik moet zeggen dat dit Depeche Mode album mij best goed is bevallen.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/2000/2755.jpg
Luisterbeurten: Als naam en met wat losse nummers is Depeche Mode bekend bij mij. Als geheel album niet.
Luisterervaring: het begint eigenlijk allemaal best al lekker met World in My Eyes. Voelt misschien wat meer 80’s aan dan 90’s (al is het begin 90’s). Vaak aanstekelijk met veel elektronische invloeden. Natuurlijk staat die enorme hit in vorm van Enjoy the Silence hier ook op. Ik moet zeggen dat dit Depeche Mode album mij best goed is bevallen.
0
geplaatst: 27 mei 2022, 11:23 uur
Je weet dit album wel te timen. Voor mij een legendarisch album alleen al omwille van mijn all-time favorite Enjoy The Silence. Toch hebben ze betere, meer coherente albums uitgebracht.
Bij deze nogmaals op deze droevige dag. 'Let's have Black Celebration' RIP Andy
Bij deze nogmaals op deze droevige dag. 'Let's have Black Celebration' RIP Andy
0
geplaatst: 27 mei 2022, 12:37 uur
remcodurez schreef:
Je weet dit album wel te timen. Voor mij een legendarisch album alleen al omwille van mijn all-time favorite Enjoy The Silence. Toch hebben ze betere, meer coherente albums uitgebracht.
Bij deze nogmaals op deze droevige dag. 'Let's have Black Celebration' RIP Andy
Je weet dit album wel te timen. Voor mij een legendarisch album alleen al omwille van mijn all-time favorite Enjoy The Silence. Toch hebben ze betere, meer coherente albums uitgebracht.
Bij deze nogmaals op deze droevige dag. 'Let's have Black Celebration' RIP Andy
Tsja, ik had het nieuws gezien inderdaad.
0
geplaatst: 27 mei 2022, 12:41 uur
104. Opeth – Blackwater Park (2001)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/1000/1889.jpg
Ik heb het totaal 2x geprobeerd, maar steeds voortijdig afgezet. Niks zinnigs over te vertellen dus. Alleen dat ik er dus niet doorheen kwam.
https://www.musicmeter.nl/images/cover/1000/1889.jpg
Ik heb het totaal 2x geprobeerd, maar steeds voortijdig afgezet. Niks zinnigs over te vertellen dus. Alleen dat ik er dus niet doorheen kwam.
0
geplaatst: 27 mei 2022, 13:37 uur
Reijersen schreef:
Ik heb het totaal 2x geprobeerd, maar steeds voortijdig afgezet. Niks zinnigs over te vertellen dus. Alleen dat ik er dus niet doorheen kwam.
Ik heb het totaal 2x geprobeerd, maar steeds voortijdig afgezet. Niks zinnigs over te vertellen dus. Alleen dat ik er dus niet doorheen kwam.
Zelfs niet tot Harvest geraakt waarschijnlijk, het derde nummer. Daar zou je wel doorheen raken denk ik.
0
Mausie (crew)
geplaatst: 27 mei 2022, 17:05 uur
Kronos schreef:
Zelfs niet tot Harvest geraakt waarschijnlijk, het derde nummer. Daar zou je wel doorheen raken denk ik.
(quote)
Zelfs niet tot Harvest geraakt waarschijnlijk, het derde nummer. Daar zou je wel doorheen raken denk ik.
Dat is ook het enige nummer dat mij beviel
* denotes required fields.