MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2018 Finale Albums

zoeken in:
jordidj1 gaat dit jaar dit fijne spel van mij overnemen, waarvoor dank!

MuMeLadder 2018 Finale Albums

Het principe is ondertussen wel gekend veronderstel ik. Maak van onderstaande albums een top 30 en stuur die via PM naar jordidj1. Hij zal alle inzendingen verwerken en die ergens na nieuwjaar in dit topic presenteren. Gelieve dus geen lijstjes te plaatsen in dit topic!!

Het gaat uiteraard om de originele studioalbums waarop de nummers die meedoen aan de finale van de MuMeLadder te vinden zijn. We hebben uiteraard het gekende probleem bij Blue Monday van New Order aangezien dat een losse single is, maar die is later toegevoegd als bonustrack aan het album Power, Corruption & Lies en dat album doet dan ook mee aan dit spel. Hetzelfde geldt voor How Soon Is Now? die gekoppeld is aan Meat Is Murder.

Het gaat dus over deze 30 albums:

Arcade Fire - Funeral (2004) Rebellion (Lies) / Neighborhood #1 (Tunnels)
David Bowie - "Heroes" (1977) "Heroes"
David Bowie - Hunky Dory (1971) Life On Mars?
Depeche Mode - Violator (1990) Enjoy the Silence
DJ Shadow - Endtroducing..... (1996) Stem/ Long Stem
Fleetwood Mac - Rumours (1977) Go Your Own Way
Kate Bush - The Kick Inside (1978) Wuthering Heights
Massive Attack - Blue Lines (1991) Unfinished Sympathy
New Order - Power, Corruption & Lies (1983) Blue Monday
Nina Simone - Pastel Blues (1965) Sinnerman
Pearl Jam - Ten (1991) Black
Pixies - Doolittle (1989) Debaser
Portishead - Dummy (1994) Glory Box
Prince - Sign 'O' the Times (1987) Sign 'O' the Times
Radiohead - The Bends (1995) Street Spirit (Fade Out)
Radiohead - OK Computer (1997) Exit Music (For a Film) / Paranoid Android
Sigur Rós - ( ) (2002) Untitled #8 (Popplagið)
Sigur Rós - Ágætis Byrjun (1999) Svefn-G-Englar
Songs: Ohia - The Lioness (2000) Lioness
Sufjan Stevens - Illinoise (2005) John Wayne Gacy Jr.
Talking Heads - Remain in Light (1980) Once in a Lifetime
The Beatles - Revolver (1966) Eleanor Rigby
The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) A Day In the Life
The Cure - Seventeen Seconds (1980) A Forest
The Knife - Silent Shout (2006) Silent Shout
The Rolling Stones - Let It Bleed (1969) Gimme Shelter
The Smiths - The Queen Is Dead (1986) There Is a Light That Never Goes Out
The Smiths - Meat Is Murder (1985) How Soon Is Now?
The Sound - From the Lions Mouth (1981) Winning
The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) Venus in Furs

Ik snap best dat niet iedereen deze albums allemaal in de kast heeft staan, maar via pindakazen / spotify moet men toch wel een heel eind komen denk ik zo. Lukt het echter niet om een Top 30 samen te stellen dan mag er ook een kortere lijst worden ingezonden echter wel met een minimum van 20, maar ik hoop natuurlijk dat ik alleen maar volledige lijsten krijg.

Graag je lijst nummeren op deze manier:

1. Artiest - Titel van het Album

Bvb.

1. Radiohead - OK Computer

Dit om misverstanden te voorkomen. Bij voorbaat dank.

De puntenverdeling blijft uiteraard hetzelfde als voorgaande jaren, d.w.z. de nummer 1 krijgt 30 punten, de nummer 2 krijgt 29 punten enz. tot de nummer 30 (die krijgt nog altijd één schamel puntje).

De deadline voor het insturen van een top 30 is (nog bekend te maken door jordidj1). De eindlijst zal jordidj1 dan bekendmaken in één van de daaropvolgende dagen (waarschijnlijk verspreid over meerdere dagen om het wat spannend te houden).

Nog eens: PLAATS GEEN LIJSTEN IN DIT TOPIC, stuur ze via PM naar jordidj1 (dus niet naar mij!!!). "Laat die lijsten maar komen" zoals de leeuw zou zeggen!

jordidj1 wat is de deadline

Rudi S schreef:
jordidj1 wat is de deadline

Morgen.

jordidj1 schreef:
(quote)

Morgen.

Bij deze is m'n lijstje al gedropt

Ik stem morgen

Hoi

Lijst overgenomen van Johnny Marr uit het topic MuMeLadder 2017 Finale Albums:

-SprayIt-, 123poetertjes , 50tracks , 7744leon , AbsoluteBeginner , adri1982 , aERodynamIC , Alicia , andré , Andres4 , Angelo , Anne Maaike , arcade monkeys , Arno , Aroentje , Arrie , ArthurDZ , AstroStart , Ataloona , Axel , Bardt1980 , Bartjeking , Bert Wasbeer , Bertus , Bonk , bonothecat , Brunniepoo , Bucquoy , Casartelli , catdog , catchup , Ceasar , Cerclezot , chansadres , charlotte2807 , chevy93 , Choconas , Chronos85 , Co Jackso , corn1holio1 , cosmic kid , Cured , curufin , CWTAB , Cygnus , da_smiek , Dance Lover , danny de punk , dazzler , DenDimi , Deren Bliksem , deric raven , dircky007 , divart , dix , DjFrankie , Domi Jacques, dumb_helicopter , dvdschaaf , Dwejkk_ , dynamo d , Dystopia , E-Clect-Eddy , Edgar18 , El Ninjo , ErikM , Etiul , Fathead , freakey , freitzen , Gebruiker43757 , Gele Stift , gherdt , Glen Hansard , Good Music , GrafGantz , Grafmat , Gretz , Gringo_m , Guessmaker , Gyzzz , Hedser , Hendrik68 , herman , hoi123 , hoolie55 , HugovdBos , inquestos , itchy , jasper1991 , jassn , jberendsen , jeroentjuhh , Jester , JoaMuse , johan de witt , johannesA , Johnny Marr , Johnny Marrissey , Joren999 , Joy4ever , Justus18 , kaj_666 , Kees-Jan , kemm , kobe bryant fan , Koenr , L_T_B , laxus11 , lebowski , lennon , likeahurricane , liselotte111 , LucM , luigifort , Lukas , Lukk0 , Lying Mouth , Maartenn , madmadder , Maestrov , Magick1 , Manfield , Marco dB , Martial , Marty McFly , Masimo , Mastroianni , Mathough , mauricedegier , Mausie , MDV , Metropolis , middleageguy , Minneapolis , Misterfool , Mjuman , mol , Môrthul , motel matches , MRDammann , musicborst , musicfriek , musician , muziekhater , MVW , nelis , nevyn , nico1616 , Nicolage Rico , odi , Oldfart , Omsk , Onweerwolf , Orbilin , orbit , Outlaw104 , Paap_Floyd , panjoe , pauljojo , Pepino , Perre Verhoeven , pjh1967 , Ploppesteksel , Poeha , Poek , postpunker , Raceneus , Ralph. , ranboy , remcodulac , Riesdude , RINO VINO , rkdev , Rodajc , Rodenrijck , rolandobabel , royh , Rudi S , Salvadore , Scorpion_21 , Sgt. Revolver , sheep67 , shinybeast , Silent_shout , Simon77 , SirNoodle , Slowgaze , Snoeperd , sokra , sq , staralfur , starbright boy , stardust_be , STaRS , stoepkrijt , StopMakingSenseo , Strangeways , Sundance , Sunderland , Svendra , tafkat , tbouwh , Tek Stiel , Telamon , TEQUILA SUNRISE , Teunnis , thelion , The Eraser , the viking , titan , Titmeister , tomatosz , Tom Traubert , Tony , Top2000 , Tribal Gathering , tsjong , uffing , vigil , Vince vega , Vinniee , VladTheImpaler , vleertje , wandelindenatuur , Waverick , wendyvortex , west , WhyNotSmile , wibro , willemdeux , yeahyeahyeah , zaaf.

Zie de openingspost van dit topic.

Bij deze zet ik de deadline op zondag 27 januari 23:59 scherp, dan maak ik die shit bekend in de loop van de week.

PS: kan dit topic verplaatst worden naar de Muziekgames afdeling, waar die hoort?

Ik ken hier dus misschien net vijf albums van dus dat wordt veul te lastig. Maar ik wil je natuurlijk wel altijd een PM sturen

En komt deze er ook weer van de Trui? x

123poetertjes schreef:
En komt deze er ook weer van de Trui? x

Ben ik nu mee bezig wat betreft opstarten, maar ik zit een beetje te denken hoe ik dat ga doen met Chromatic's album, die er dus niet is

jordidj1 schreef:
(quote)

Ben ik nu mee bezig wat betreft opstarten, maar ik zit een beetje te denken hoe ik dat ga doen met Chromatic's album, die er dus niet is
Ditchen dan maar die Chromaticshandel. Of gewoon de Twin Peaks soundtrack mee laten doen x

123poetertjes schreef:
(quote)
Ditchen dan maar die Chormaticshandel. Of gewoon de Twin Peaks soundtrack mee laten doen x

Ja, dat laatste is een idee. Wat vinden anderen hiervan? Teunnis kom chat

Zelfde verhaal als 123poetertjes. Ik heb op 'maar' 10 van deze albums gestemd. De rest staat voor het overgrote deel al wel in mijn to listen lijst, maar ik weet niet of ik dit ga redden voor 27 januari

Deze mainstream-boy kent ze alle 30.

jordidj1 schreef:
(quote)

Ja, dat laatste is een idee. Wat vinden anderen hiervan? Teunnis kom chat

Help me, waar moet ik heen?

Ik zou idd zeggen, Twin Peaks-soundtrack. Dat is ook waardoor ie genomineerd was in SvhJ en via die weg ook De Witte Trui.

Teunnis schreef:
(quote)

Help me, waar moet ik heen?

Ik zou idd zeggen, Twin Peaks-soundtrack. Dat is ook waardoor ie genomineerd was in SvhJ en via die weg ook De Witte Trui.

Nah

Normaal staat dit altijd in de muziekgames-sectie, maar ja, ik ben ook maar getagd en geef ongevraagd mijn mening.

Mijn lijstje is ook gedropt. "Gewoon" een top-30 hier

chevy93 schreef:
Normaal staat dit altijd in de muziekgames-sectie, maar ja, ik ben ook maar getagd en geef ongevraagd mijn mening.

jordidj1 schreef:
PS: kan dit topic verplaatst worden naar de Muziekgames afdeling, waar die hoort?

chevy93 schreef:

jordidj1 schreef:
Waar de fok blijft je lijstje?

Geen tijd, ben aan het chatten. Waar ben jij?

chevy93 schreef:
Geen tijd, ben aan het chatten. Waar ben jij?

in de kom?

Ik ga hier niet op reageren. Oh shit..

chevy93 schreef:
Ik ga hier niet op reageren. Oh shit..

als synterklaas dit hoort

jordidj1 schreef:
(quote)

als synterklaas dit hoort

Syntherklaas*. Ik ken ze trouwens ook alle 30 #MainstreamBoy

Casartelli (moderator)
Ik ken er 23. Vond op grond van de puntentelling een top 20 wel genoeg.

Heb mijn lijstje ook doorgestuurd. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

marsupilami schreef:
Heb mijn lijstje ook doorgestuurd. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Anders ik wel, heb momenteel enorme ruzie met mijn excel

chevy93 schreef:
(afbeelding)

Niet op die fiets, ze hebben ontdekt dat ik geen student meer ben

Tussen onderstaande namen staan 22 gebruikers die al een lijst hebben ingestuurd. Die zijn goed bezig, maar de rest heeft nog een krappe week de tijd. Oftewel, opschieten. Als ik je lijst heb verwerkt, dan heb ik op je bericht gereageerd.

-SprayIt-, 123poetertjes , 50tracks , 7744leon , AbsoluteBeginner , adri1982 , aERodynamIC , Alicia , andré , Andres4 , Angelo , Anne Maaike , arcade monkeys , Arno , Aroentje , Arrie , ArthurDZ , AstroStart , Ataloona , Axel , Bardt1980 , Bartjeking , Bert Wasbeer , Bertus , Bonk , bonothecat , Brunniepoo , Bucquoy , Casartelli , catdog , catchup , Ceasar , Cerclezot , chansadres , charlotte2807 , chevy93 , Choconas , Chronos85 , Co Jackso , corn1holio1 , cosmic kid , Cured , curufin , CWTAB , Cygnus , da_smiek , Dance Lover , danny de punk , dazzler , DenDimi , Deren Bliksem , deric raven , dircky007 , divart , dix , DjFrankie , Domi Jacques, dumb_helicopter , dvdschaaf , Dwejkk_ , dynamo d , Dystopia , E-Clect-Eddy , Edgar18 , El Ninjo , ErikM , Etiul , Fathead , freakey , freitzen , Gebruiker43757 , Gele Stift , gherdt , Glen Hansard , Good Music , GrafGantz , Grafmat , Gretz , Gringo_m , Guessmaker , Gyzzz , Hedser , Hendrik68 , herman , hoi123 , hoolie55 , HugovdBos , inquestos , itchy , jasper1991 , jassn , jberendsen , jeroentjuhh , Jester , JoaMuse , johan de witt , johannesA , Johnny Marr , Johnny Marrissey , Joren999 , Joy4ever , Justus18 , kaj_666 , Kees-Jan , kemm , kobe bryant fan , Koenr , L_T_B , laxus11 , lebowski , lennon , likeahurricane , liselotte111 , LucM , luigifort , Lukas , Lukk0 , Lying Mouth , Maartenn , madmadder , Maestrov , Magick1 , Manfield , Marco dB , Martial , Marty McFly , Masimo , Mastroianni , Mathough , mauricedegier , Mausie , MDV , Metropolis , middleageguy , Minneapolis , Misterfool , Mjuman , mol , Môrthul , motel matches , MRDammann , musicborst , musicfriek , musician , muziekhater , MVW , nelis , nevyn , nico1616 , Nicolage Rico , odi , Oldfart , Omsk , Onweerwolf , Orbilin , orbit , Outlaw104 , Paap_Floyd , panjoe , pauljojo , Pepino , Perre Verhoeven , pjh1967 , Ploppesteksel , Poeha , Poek , postpunker , Raceneus , Ralph. , ranboy , remcodulac , Riesdude , RINO VINO , rkdev , Rodajc , Rodenrijck , rolandobabel , royh , Rudi S , Salvadore , Scorpion_21 , Sgt. Revolver , sheep67 , shinybeast , Silent_shout , Simon77 , SirNoodle , Slowgaze , Snoeperd , sokra , sq , staralfur , starbright boy , stardust_be , STaRS , stoepkrijt , StopMakingSenseo , Strangeways , Sundance , Sunderland , Svendra , tafkat , tbouwh , Tek Stiel , Telamon , TEQUILA SUNRISE , Teunnis , thelion , The Eraser , the viking , titan , Titmeister , tomatosz , Tom Traubert , Tony , Top2000 , Tribal Gathering , tsjong , uffing , vigil , Vince vega , Vinniee , VladTheImpaler , vleertje , wandelindenatuur , Waverick , wendyvortex , west , WhyNotSmile , wibro , willemdeux , yeahyeahyeah , zaaf.

Nog twee daagjes, spannund

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.