MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Witte Trui 2019 Finale Albums

zoeken in:
Hoi

Net als bij dit spelletje mogen jullie weer pogen wat albums te rangschikken. We hebben een wat diverser rijtje dan vorige editie, maar de opzet blijft hetzelfde. Minimaal een top 15 wordt gewenst.

Dit zijn de prijsalbums van dit jaar:

Arcade Fire - Reflektor (2013) Reflektor
Arcade Fire - The Suburbs (2010) Sprawl II (Mountains Beyond Mountains) / We Used To Wait
A Tribe Called Quest - We Got It from Here... Thank You 4 Your Service (2016) We The People…
Archive - Controlling Crowds (2009) Collapse/Collide
Beach House - Bloom (2012) Myth
Chvrches - The Bones of What You Believe (2013) The Mother We Share
Daughter - If You Leave (2013) Youth
David Bowie - ★ (2016) Lazarus
Deerhunter - Halcyon Digest (2010) Desire Lines
Editors - In This Light and on This Evening (2009) Papillon
Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015) King Kunta
Lana Del Rey - Born To Die (2012) Video Games
Let's Eat Grandma - I'm All Ears (2018) Donnie Darko
London Grammar - If You Wait (2013) Strong
Michael Kiwanuka - Love & Hate (2016) Cold Little Heart
Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away (2013) Jubilee Street
Phosphorescent - Muchacho (2013) Song For Zula
PJ Harvey - Let England Shake (2011) The Glorious Land
Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller (2011) kom terug
Tame Impala - Currents (2015) Let It Happen
The National - High Violet (2010) Bloodbuzz Ohio
The War on Drugs - Lost in the Dream (2014) An Ocean In Between The Waves / Red Eyes

Taglijst overgenomen van de grote meester:

123poetertjes, 50tracks, 7744leon, aERodynamIC, Andres4, Angelo, arcade monkeys, Arno, Aroentje, Arrie, ArthurDZ, AstroStart, Ataloona, Brunniepoo, Bucquoy, Casartelli, Ceasar, charlotte2807, chevy93, Choconas, Co Jackso, corn1holio1, cosmic kid, curufin, Dance Lover, Dave82, DenDimi, DjFrankie, dumb_helicopter, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, Edgar18, El Ninjo, Etiul, Fathead, Finidi, Gebruiker43757, Gele Stift, gerre, Glen Hansard, GrafGantz, Grafmat, Gretz, Guessmaker, Gyzzz, hoi123, hoolie55, HugovdBos, iamsander, ineeeee, jassn, JoaMuse, johan de witt, johannesA, Johnny Marr, jordidj1, Joren999, kaj_666, kemm, kobe bryant fan, Koenr, L_T_B, laxus11, luigifort, Lukas, Maartenn, madmadder, Maestrov, Manfield, Mastroianni, mauricedegier, mol, MRDammann, music4life, MVW, nelis, nico1616, Oldfart, Onweerwolf, Outlaw104, panjoe, pauljojo, Ploppesteksel, Poek, ranboy, ranja, remcodulac, Riesdude, riiiiiiiii, Robbie34, Rudi S, Rvdz, Salvadore, SanderT, SBube, Scorpion_21, Silent_shout, Simon77, sj0n88, Snoeperd, sokra, starbright boy, stardust_be, STaRS, stoepkrijt, Sunderland, tbouwh, Teunnis, The Eraser, thelion, Titmeister, vigil, Vince vega, VladTheImpaler, wandelindenatuur, WhyNotSmile, wibro, willemdeux, yeahyeahyeah

Laat maar komen die lijstjes

Kan rotter, staat maar 1 album tussen dat ik niet ken.

GrafGantz schreef:
Kan rotter, staat maar 1 album tussen dat ik niet ken.

Laat me raden: Daughter?

jordidj1 schreef:
(quote)

Neen, helaas, muchacho.

jordidj1 schreef:
(quote)

4*

GrafGantz schreef:
(quote)

4*

Oh en die knappe chick van LG ken je zeker ook al?

Twee albums die ik nog niet ken, de één staat nu aan, de ander daar steek ik geen tijd en moeite in.

Edit: f*ck it, ik ga Daughter hierna ook aanzetten, gewoon omdat het kan. Misschien is de rest van de plaat wel van een acceptabel niveau.

PM'etje?

Wie doet zo mee Deerhunter CSL, bitchezz?

123poetertjes schreef:
Wie doet zo mee Deerhunter CSL, bitchezz?

Le me. Ben net gestart though. Earthquake schalt nu door m'n koptelefoon.

sj0n88 schreef:
PM'etje?

Ja, via de post mag ook.

jordidj1 schreef:
(quote)

Ja, via de post mag ook.
We got it from here, thank you 4 your service

123poetertjes schreef:
Is dit een dubbelalbum ofzo? Nooit opgevallen lol

Daar heb ik me destijds ook wel over verbaasd: twee albums met vergelijkbare titels, die in hetzelfde jaar zijn uitgekomen, van Engelse makelij, met een zangeres aan het roer en muzikaal redelijk verwant. Dat kan haast geen toeval zijn!

Zat niets onbekends tussen voor mij, dat was snel klaar

Phosphorescent was best wel oké, merendeels toffer dan Song for Zula. Wat betreft Daughter had ik toch beter naar mijn (voor)gevoel kunnen luisteren.

Mijn lijstje ook opgestuurd, ik vond het niveau hier toch iets lager dan bij de MuMeLadder.

Moet enkel Daughter nog eens een luisterbeurt geven, dan ben ik klaar. Wanneer is de deadline jord? En ben ik de grote meester waar je het over hebt in de openingspost? Allemaal vragen, vragen die nog onbeantwoord zijn... We zullen het gauw weten.

Ik zet de deadline op vrijdag 27 december 2019 om 23:59

Lijstje ingeleverd Het gemiddelde niveau vind ik alleszins een stuk hoger dan in de MuMeLadder. Enorme draken toen er deze finale niet mee.

Ik vond er toch een paar hoor

jordidj1 schreef:
Ik zet de deadline op vrijdag 27 december 2019 om 23:59

Ik verleng ‘m met een week.

15 lijstjes verwerkt nu.

jordidj1 schreef:
15 lijstjes verwerkt nu.

Dat is wel erg karig. Of hebben er meer mensen een lijst ingestuurd waarvan je die nog niet hebt verwerkt?

jordidj1 schreef:
15 lijstjes verwerkt nu.

Zit die van mij daar ook bij, verstuurd 8 december maar nog geen bericht gehad van verwerking????

Johnny Marr schreef:
(quote)

Dat is wel erg karig. Of hebben er meer mensen een lijst ingestuurd waarvan je die nog niet hebt verwerkt?

Nee

thelion schreef:
(quote)

Zit die van mij daar ook bij, verstuurd 8 december maar nog geen bericht gehad van verwerking????

Ja

Zeg jordidj1, kan ik nog een lijstje insturen?

Choconas schreef:
Zeg jordidj1, kan ik nog een lijstje insturen?

Jawel. Denk dat ik morgen begin met de presentatie, of ergens in de loop van volgende week. Nu niet echt tijd, want ben begonnen met The Wire.

Ah, mooi zo! Ik ga ermee aan de slag.

The Wire heb ik ook nog liggen, daar moet ik nodig eens aan beginnen!

Beste serie ooit

Gast
geplaatst: vandaag om 14:43 uur

geplaatst: vandaag om 14:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.